حالت تاریک
دوشنبه, 31 اردیبهشت 1403
فرماندار شهرقدس خبر داد:

300 میلیارد اعتبار برای امور ورزشی در شهرقدس

300 میلیارد اعتبار برای امور ورزشی در شهرقدس

فرماندار شهرقدس گفت: با آغاز دولت سیزدهم، پیشرفت‌های خوبی در امر ورزش داشتیم که اختصاص ۳ هزار میلیارد ریال برای ساخت و تجهیز اماکن ورزشی نمونه‌ای از آن است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، وحید گلی‌کانی فرماندار شهرقدس در آئین بدرقه ورزشکاران این شهرستان برای شرکت در مسابقات کسب سهمیه المپیک پاریس، طی سخنانی به میزان سرانه ورزشی این شهرستان و جایگاه‌ ورزشکاران شهرقدسی در سطح استانی و کشوری اشاره و اظهار کرد: وضعیت حال حاضر، ما را قانع نمی‌کند و با تلاش دست‌اندرکاران و هیات‌های ورزشی در پی ارتقاء کمی و کیفی آن هستیم.

وی افزود در بودجه سال گذشته شهرداری قدس، اعضای شورای اسلامی دوره ششم و شهرداری، عملکرد مطلوبی در حوزه ورزش داشتند که شامل تخصیص ۳۰۰ میلیارد تومان جهت ساخت ابنیه ورزشی می‌باشد.

این مسئول تصریح کرد: این امر یکی از اقدامات مثبت انجام شده برای ارتقاء سرانه‌های ورزشی است که امیدواریم توسعه ورزش در بخش همگانی و قهرمانی را به دنبال داشته باشد.

 گلی‌کانی ادامه داد یکی از دغدغه‌های مطرح شده توسط شهروندان، بحث زمین خاکی فوتبال ۳ هزار متری بود که ورزشکاران چندین دهه به صورت خاکی و غیراستاندارد از آن استفاده می‌کردند، درحال حاضر کاشت چمن این زمین که اعتبار اصلی آن از ظرفیت‌های درون شهرستانی تامین شده از پیشرفت ۹۰ درصدی برخوردار است و بایستی در آینده جهت استفاده ورزشکاران بومی در اختیار هیات فوتبال این شهرستان قرار گیرد.

وی گفت: ما امروز برای اولین بار ،شاهد اعزام سه ژیمناستیک‌کار عضو تیم ملی از شهرستان قدس برای کسب سهمیه المپیک فرانسه هستیم که گواه استعداد جوانان و ظرفیت‌های خدادادی در این شهرستان می‌باشد.

فرماندار شهرستان قدس تصریح کرد: بعضی از شهرهای کشور به عنوان یک قطب خاص ورزشی معرفی شده و باتوجه به وجود استعدادهای فراوان در شهرستان ما نیز به دنبال این هستیم که با برندسازی، شهرستان قدس را به قطب ژیمناستیک کشور تبدیل کنیم چرا که در حال حاضر هم مربی تیم ملی و هم سه نفر از ملی پوشان ژیمناستیک کشور از همین شهرستان می‌باشند.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم که علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران و جمعی از روسای هیات‌های ورزشی شهرستان قدس حضور داشتند از سه ژیمناستیک کار و ملی‌پوش اهل شهرقدس آقایان محمدرضا خسرونژاد، هومن جعفری و علی اسدی تجلیل به عمل آمد.

شهرستان قدس در غرب استان تهران قرار دارد.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از