حالت تاریک
سه‌شنبه, 29 خرداد 1403
نماینده مردم تهران در مجلس:

تهرانی‌ها خدمات شهید رئیسی را فراموش نمی‌کنند

تهرانی‌ها خدمات شهید رئیسی را فراموش نمی‌کنند

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم استان تهران خدمات شهید رئیسی را فراموش نمی‌کنند و انتظارشان از دولت چهاردهم، استمرار این مسیر است.

سید علی یزدی‌خواه در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز» با اشاره به تلاش‌ها و خدمات ماندگار دولت سیزدهم و شهید آیت‌الله رئیسی در استان تهران، اظهار کرد: اجرایی شدن و بهره‌برداری از پروژه‌های بر زمین مانده در حوزه بهداشت و درمان که برخی از آن‌ها بیش از دو دهه نیمه کاره مانده بودند، از جمله این خدمات است.

وی بیان کرد: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام بیمارستانی در شهرستان‌های شهریار، ملارد، بیمارستان‌های شهدای تجریش، فیروزآبادی شهرستان ری و الغدیر شهرستان پردیس نمونه‌هایی از خدمات ماندگار شهید رئیسی در حوزه بهداشت و درمان استان تهران هستند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش‌های دولت سیزدهم در حوزه تأمین انرژی پایدار برای شهرک‌های صنعتی و تداوم اشتغال در استان، خاطرنشان کرد: توسعه راه‌آهن شهری و افتتاح ایستگاه‌های مترو از دیگر خدماتی است که شهید خدمت، شهید آیت‌الله رئیسی برای مردم استان تهران به یادگار گذاشت.

یزدی‌خواه با اشاره به پیگیری‌های مجدانه آیت‌الله رئیسی برای تأمین آب شرب مردم تهران، تصریح کرد: در سطح کلان نیز این شهید خدمت با جلوگیری از چاپ بدون پشتوانه اسکناس و مبارزه با این رویه نادرست، توانست تورم را حدود ۶۰ درصد به سی و چند درصد کاهش دهد.

وی افزود: حضور پرتکرار و پیگیرانه شهید رئیسی در طول دوران تصدی ریاست جمهوری کشورمان در مناطق مختلف استان تهران گویای این است که اگر مسئولان مردم را باور داشته باشند، می‌توانند با پشتگرمی ولایت و مردم کاری کنند، کارستان.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: شهید آیت‌الله رئیسی در عمر خدمت، خدمات ماندگاری را در دیگر استان‌های کشور از جمله سیستان و بلوچستان، خوزستان، گلستان، آذربایجان‌های شرقی و غربی، البرز و همه استان‌های کشور پراکنده و از خود به یادگار گذاشت.

یزدی‌خواه با اشاره به انتخابات پیش رو و رقابت ۶ نامزد برای تصدی کرسی ریاست جمهوری دولت چهاردهم، بیان کرد: انتظار مردم از دولت آینده، استمرار مسیر خدمات‌رسانی دولت سیزدهم، حضور در بین مردم و تلاش خستگی‌ناپذیر برای رفع مشکلات کشور است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از