حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
امام جمعه دماوند مطرح کرد:

گلایه تولیدکنندگان از قطعی نامنظم برق در دماوند

گلایه تولیدکنندگان از قطعی نامنظم برق در دماوند

امام جمعه دماوند گفت: تولیدکنندگان صنعتی در شهرستان دماوند از قطعی نامنظم برق به شدت گله‌مندند، تنظیم جدول قطعی برق و اطلاع‌رسانی دقیق به کارخانه‌داران کار سختی نیست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، حجت‌الاسلام کاظم فتاح دماوندی عصر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهرستان دماوند اظهار داشت: در نظام اسلامی هر پیشرفتی باید همراه با عدالت باشد، وگرنه تبعیض و شکاف طبقاتی و نارضایتی پیش خواهد آمد، توزیع عاقلانه و عادلانه امکانات کشور رضایتمندی مردم را در پی خواهد داشت.

وی بیان کرد: دولت چهاردهم باید برای تحقق شعار سال و رونق تولید، مردمی‌سازی اقتصاد و درون‌گرایی و برون‌نگری اقتصادی را سرلوحه کار خود قرار دهد، ارتقاء ارزش پول ملی، بالا بردن قدرت خرید مردم و مهار تورم، توقعات به حقی است که مردم از رئیس‌ جمهور انتظار دارند.

امام جمعه دماوند خاطرنشان کرد: یکی از گروه‌هایی که می‌توانند چرخ تولید را به حرکت درآورند کارخانه‌داران و صاحبان صنایع به عنوان افسران جبهه اقتصادی هستند، متأسفانه زیرساخت‌های برق، گاز و آب کشور جوابگوی کارخانجات تولیدی ما نیست و دولت برای حل این مسئله وظیفه سنگینی دارد.

فتاح دماوندی با اشاره به گلایه‌مندی تولیدکنندگان صنعتی در شهرستان دماوند از قطعی نامنظم برق، عنوان کرد: تنظیم جدول قطعی برق و اطلاع‌رسانی دقیق به کارخانه‌داران کار سختی نیست و در این باره منتظر اقدام شرکت توزیع برق استان تهران هستیم.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اولین دیدار هیأت دولت چهاردهم با رهبر معظم انقلاب، افزود: علاج پیری زودهنگام کشور، موضوع مهم مورد مطالبه رهبر معظم انقلاب از دولت چهاردهم است، تسهیل ازدواج و فرزندآوری، حمایت قوای سه‌گانه و همت جدی مسئولان را می‌طلبد.

خطیب جمعه دماوند یادآور شد: افزایش جمعیت از مصادیق امر به معروف است زیرا نیروی انسانی جوان می‌تواند کشور را به قله‌های پیشرفت برساند، پیری جمعیت، خطر بزرگی است که کشور را تهدید می‌کند و همه ما در این باره مسئول هستیم.

فتاح دماوندی خاطرنشان کرد: تامین مسکن برای زوج‌های جوان باید با کمک دولت و مردم انجام شود تا دلگرمی برای تشکیل خانواده باشد.

انتهای خبر/*

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از