حالت تاریک
جمعه, 28 اردیبهشت 1403
فرمانده سپاه استان تهران خبر داد:

گردآوری ۳ میلیون سند شهدای استان تهران

گردآوری ۳ میلیون سند شهدای استان تهران

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران گفت: ۳ میلیون سند و گنجینه گرانبها از شهدای استان تهران جمع‌آوری و برخی از آنها در قالب کتاب یا فیلم تهیه شده است.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، سردار قربان‌محمد ولی‌زاده عصر امروز در جلسه شورای سیاست‌گذاری کنگره ۱۲ هزار شهید شهرستان‌های استان تهران، اظهار کرد: کنگره ملی سرداران و ۱۲ هزار شهید استان تهران در روز آزادسازی خرمشهر در روز سوم خرداد برگزار می‌شود.
وی با اشاره به تشکیل شورای سیاستگذاری کنگره ۱۲ هزار شهید شهرستان‌های استان تهران، بیان کرد: این کنگره با شعار «راست‌قامتان جاودانه تاریخ» در حرم مطهر امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: استان تهران ۱۲ هزار شهید دارد که از این تعداد، ۷‌ هزار و ۵۸۹ شهید متعلق به شهرستان‌های استان و ۴ هزار و ۴۰۱ شهید دیگر نیز از شهدای مهمان بوده‌اند.
فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران تأکید کرد: تاکنون ۳ میلیون سند و گنجینه گرانبها و ارزشمند از شهدای استان تهران جمع‌آوری و برخی از آنها در قالب کتاب یا فیلم تدوین و تهیه شده است.
سردار ولی‌زاده با اشاره به اینکه تاکنون ۳۵ یادواره شهرستانی در استان تهران برگزار شده است، اضافه کرد: ۶ هزار مورد سرگذشت‌پژوهی شهدا، تولید ۵۰ نماهنگ، برگزاری قریب به ۳۰۰ یادواره آبروی محله و نصب تصاویر شهدا در ۵۲۳ سازه تبلیغاتی از دیگر اقدامات انجام شده است.
وی از ارسال ۴۸۵ اثر به جشنواره سرود آوای شهدا خبر و ادامه داد: همچنین در راستای اجرای پویش کتابخوانی «قهرمان شهید شهر من»، ۲ تا ۴ هزار جلد کتاب در هر شهرستان استان توزیع شده است.
فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران با اشاره به رونمایی از ۵۵ جلد کتاب در اجلاسیه کنگره ۱۲ هزار شهید استان تهران، تصریح کرد: ۱۵ فیلم مستند روایی با عنوان «نشانه شاهدان» در حال ساخت است.
انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از