حالت تاریک
شنبه, 07 مهر 1403
کشف انبار لوازم آشپزخانه قاچاق در اسلامشهر
جانشین فرمانده انتظامی غرب استان تهران خبر داد:

کشف انبار لوازم آشپزخانه قاچاق در اسلامشهر

جانشین فرمانده انتظامی غرب استان تهران از کشف کالای قاچاق به ارزش ۳۰ میلیارد ریال و دستگیری یک نفر در شهرک صنعتی چهاردانگه اسلامشهر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز» و به نقل از خبرگزاری پلیس، سردار مهدی کرمی در این رابطه اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر تخلیه بار قاچاق و دپوی کالاهای قاچاق در یک انبار در چهاردانگه، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با کالای قاچاق و ارز قرار گرفت.وی افزود: با انجام تحقیقات اولیه مأموران انتظامی موفق به شناسائی محل دپوی کالای قاچاق شده و با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از محل هزار قلم لوازم آرایشی، یک‌هزار و ۵۰۰ عدد لوازم آشپزخانه و ۲ هزار ثوب پوشاک انواع بافت خارجی قاچاق کشف شد. 

جانشین فرمانده انتظامی غرب استان تهران خاطرنشان کرد: در این عملیات پلیس، یک نفر قاچاقچی کالاهای غیرگمرکی دستگیر و محل انبار پلمب و متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

کرمی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالای مکشوفه را ۳۰ میلیارد ریال برآورد کردند، یادآور شد: با توجه به اینکه قاچاق کالا موجب از بین رفتن تولیدات داخلی شده و به سلامت جامعه آسیب می‌رساند، پلیس با قاچاقچیان و قانون‌شکنان به شدت برخورد خواهد کرد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از