حالت تاریک
جمعه, 28 اردیبهشت 1403
فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران:

کارگران خط مقدم مقابله با توطئه‌های دشمنان هستند

کارگران خط مقدم مقابله با توطئه‌های دشمنان هستند

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران گفت: باتوجه به اینکه دشمن تولید و صنعت را در کشور ما هدف گرفته،کارگران خط مقدم مقابله با توطئه‌ها در کشور هستید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، سردار قربان‌محمد ولی‌زاده عصر امروز در حاشیه بازدید از شرکت سایپا پرس به مناسبت روز کارگر، اظهار کرد: امروز و باتوجه به اینکه دشمن تولید و صنعت را در کشور ما هدف گرفته شما عزیزان خط مقدم مقابله با توطئه‌ها و نوک پیکان جهاد اقتصادی در کشور هستید. 

وی بیان کرد: امروز اگر ما از اقتدار و پیشرفت صحبت می‌کنیم شک نکنید بخش عمده‌ای از آن به دست کارگران عزیز و تولیدکنندگان رقم خورده و به همت کارگران، بخش زیادی از نیازها در داخل کشور تأمین می‌شود. 

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران عنوان کرد: یکی از نشانه‌های عزم راسخ کارگران در ایجاد پیشرفت و رفاه کشور، اهداء ۱۴ هزار شهید است که پرچم روشنی برای نشان دادن افتخارات جامعه کارگری است. 

سردار ولی‌زاده تصریح کرد: حضرت آقا فرمودند اگر حال کارگر خوب باشد حال جامعه خوب است، چرا که ۵۰ درصد جامعه را کارگران تشکیل داده‌اند و اگر به این قشر زحمت‌کش توجه شود حال عموم جامعه مساعد می‌شود. 

وی تأکید کرد: دشمن تمام سعی خود را به کار بست تا جامعه کارگری را در مقابل نظام قرار دهد اما کارگران ما با وجود تمامی نقص و کاستی‌ها، عاشقانه کار می‌کنند و این اقدامات بی‌نظیر مایه شادی و مباهات ملت است. 

این مقام مسئول عنوان کرد: امسال و با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری سال شما کارگران است که امیدواریم افق دید رهبری به دستان توانمند شما تحقق پیدا کند.

انتهای خبر/

کارگران خط مقدم مقابله با توطئه‌های دشمنان هستند

گفتنی است به مناسبت فرارسیدن روز کارگر سردار قربان‌محمد ولی‌زاده فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران با همراهی شهیری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت روح‌الله (ره)، بیگی فرمانده سازمان بسیج کارگری و کارخانجات استان تهران، خزائی فرمانده حوزه کارگری شهید برونسی ناحیه حضرت روح‌الله (ره) و دیگر حاضران از شرکت و خط تولید سایپا پرس بازدید نموده و از کارگران این شرکت با اهداء شاخه گل تجلیل کرد. 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از