حالت تاریک
چهارشنبه, 06 تیر 1403
سرپرست فرمانداری شهرستان ملارد خبر داد:

پیش‌بینی ۱۹۱ شعبه اخذ رای در شهرستان ملارد

پیش‌بینی ۱۹۱ شعبه اخذ رای در شهرستان ملارد

سرپرست فرمانداری شهرستان ملارد گفت: برای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، ۱۹۱ شعبه اخذ رای در این شهرستان پیش‌بینی شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، امین اسدی سرپرست فرمانداری و رئیس هیات اجرایی ملارد  اظهار کرد: با تعامل و همکاری خوب هیات نظارت و اعضای هیات اجرایی و برگزاری جلسات فشرده و بازدید میدانی، مقدمات و زیرساخت‌های لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه در این شهرستان فراهم شده است.

وی با بیان اینکه ۱۹۱ شعبه برای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در روز جمعه مصادف ۸ تیر در شهرستان ملارد پیش‌بینی شده است، افزود: از این تعداد ۱۷۹ شعبه ثابت و ۱۲ شعبه سیار می‌باشد.

رئیس هیات اجرایی انتخابات شهرستان ملارد با تشریح تعداد شعب اخذ رای در بخش‌های مرکزی و صفادشت، بیان کرد: از ۱۹۱ شعبه پیش‌بینی‌شده ۱۴۱ شعبه ثابت و چهار شعبه سیار برای بخش مرکزی ملارد و ۳۸ شعبه ثابت و هشت شعبه سیار در بخش صفادشت آراء مردم را جمع‌آوری خواهند کرد.

اسدی تصریح کرد: چهار مولفه سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت سرلوحه تمامی ناظران و مجریان برگزاری انتخابات است و ما نیز تمام توان خود را با رعایت اصل بی‌طرفی برای صیانت از آراء مردم به کار خواهیم گرفت.

شهرستان ملارد به عنوان غربی‌ترین شهرستان استان تهران از شمال شرقی با شهرستان فردیس و شهرستان کرج و از شمال تا غرب با شهرستان اشتهارد استان البرز،از جنوب با شهرستان زرندیه استان مرکزی و از شرق با شهرستان شهریار همسایه است.

این شهرستان با بیش از ۳۷۸ هزار نفر جمعیت دارای دو بخش، چهار دهستان و دو شهر می‌باشد.
 
  منبع: ایرنا

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از