حالت تاریک
سه‌شنبه, 11 اردیبهشت 1403
شهردار منطقه ۲۰ تهران خبر داد:

پیش‌بینی اجرای ۹۵ هزار تن آسفالت در ری

پیش‌بینی اجرای ۹۵ هزار تن آسفالت در ری

شهردار منطقه ۲۰ تهران گفت: در سال ۱۴۰۳ حدود ۹۵ هزار تن آسفالت برای منطقه ۲۰ پیش‌بینی شده که با همت جهادی عدد اجرایی بیش از این خواهد بود.

غلامرضا شنگی در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، با اشاره به اجرای طرح «من شهردارم» در سال گذشته، اظهار کرد: تمرکز شهرداری بر اجرای پروژه‌های منتخب مردم در این طرح است که به تصویب شورای اسلامی شهر تهران نیز رسیده‌اند. 

وی خاطرنشان کرد: شهرداری همه تلاش خود را به منظور اتمام پیش از موعد مقرر این پروژه‌ها به کار بسته است، تا از این طریق بخشی از مطالبات و نیازهای مردم محقق شود.

شهردار منطقه ۲۰ تهران با اشاره به اینکه تمرکز شهرداری بر اجرای پروژه‌های اجرایی در قالب طرح «من شهردارم» نافی  توجه به پروژه‌های کلان شهری نیست، تأکید کرد: مطالعات اجرایی تعدادی از این پروژه‌ها در سال گذشته آغاز شده و به اتمام رسیده و در مرحله عقد قرارداد هستند.

شنگی خاطرنشان کرد: احداث پارکینگ بغدادی با ظرفیت ۷۰۰ واحد در اطراف حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) با پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصدی در سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد. 

وی تصریح کرد: مراحل مقدماتی، مطالعاتی و اداری پارکینگ بزرگ ضلع جنوبی حرم سیدالکریم نیز با ظرفیت ۴ هزار و ۸۰۰ واحد انجام شده و در آینده‌ای نزدیک کلنگ‌زنی و عملیات اجرایی آن آغاز می شود. 

شهردار منطقه ۲۰ تهران افزود: اعتبار پروژه پارکینگ ضلع جنوبی از طریق سرمایه‌گذاری تعریف شده و با فراخوان  شهرداری تهران با سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهر تهران قرارداد آن منعقد می‌شود. 

شنگی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: اصلاح نقاط هندسی حادثه‌خیز در حوزه ترافیک از جمله برنامه‌های سال جاری شهرداری منطقه ۲۰ تهران است، با اصلاح ۴۰ نقطه حادثه‌خیز در سال گذشته تعداد این نقاط در منطقه به ۱۳ نقطه رسیده است.

وی بیان کرد: بخش‌هایی از نقاط حادثه‌خیز نیز با توجه به تردد بالای خودروها مورد مطالعه قرار گرفته و به این تعداد باقی‌مانده افزوده شده است، به مرور اصلاح نقاط‌ پرحادثه در حال انجام است.

شهردار منطقه ۲۰ تهران خاطرنشان کرد: نخستین پروژه  اصلاح هندسی نقاط حادثه‌خیز در دست اقدام در سال جاری شهرداری منطقه ۲۰ پروژه دسترسی عظیم‌آباد به آزادگان با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی است که امسال به بهره‌برداری می‌رسد‌. 

شنگی عنوان کرد: برنامه مصوب سال گذشته منطقه ۲۰ اجرای قریب به ۵۰ هزار تُن آسفالت بود که با حدود ۷۶ هزار تُن آسفالت‌ریزی، سال ۱۴۰۲ به اتمام رسید، در سال ۱۴۰۳ حدود ۹۵ هزار تن آسفالت برای منطقه ۲۰ پیش‌بینی شده که با همت جهادی عدد اجرایی بیش از این خواهد بود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از