حالت تاریک
یکشنبه, 08 مهر 1403
پیروی از ولایت فقیه دشمنان را ناامید می‌کند
برادر شهید مصیبی:

پیروی از ولایت فقیه دشمنان را ناامید می‌کند

برادر شهید جاویدالاثر امرالله مصیبی گفت: با توجه به وصیت‌نامه برادرم از مردم می‌خواهم دست از انقلاب برندارند، همچون شهدا در راه ولایت فقیه باشند و همیشه در صحنه باشند تا دشمنان اسلام از دست‌اندازی به این مملکت ناامید شوند.

روح‌الله مصیبی در گفتگو با خبرنگار سرویس فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، اظهار کرد: برادر شهیدم در باقرشهر به دنیا آمد، تحصیلات ابتدائی خود را در مدرسه وحدت باقرشهر گذراند و پس از کسب کارنامه قبولی سال پنجم برای دوران راهنمائی در مدرسه راهنمائی هجرت امام (ره) مشغول به تحصیل شد.

وی عنوان کرد: برادرم در ادامه موفق به دریافت مدرک سیکل شد و پس از آن درس را رها کرده و شروع به کار نمود، در کارگاه جوشکاری کار می‌کرد و سال ۶۴ به خدمت سربازی رفت.

برادر شهید مصیبی بیان کرد: برادر جاویدالاثرم بسیجی بود و در پایگاه شهید رجائی فعال بود، دوران آموزشی خود را در مشهد گذراند و ۲۰ روز پس از اعزام به منطقه مفقود شد.

وی ادامه داد: برادر به یکی ازدوستان خود گفته بود اگر من به شهادت رسیدم به پدرم بگو برای من گریه و زاری نکنید و خوشحال باشید و شیرینی پخش کنید.

برادر شهید مصیبی افزود: پدرم همیشه می‌گفت من از فرزند شهیدن راضی بودم، از ایمان و تقوا و همه خصوصیات پسرم راضی بودم؛ هنگامی که امرالله به شهادت رسید پیرزنی نزد من آمد و گفت چند روزی است به ما سر نمی‌زند، هنگامی که بود از نظر مالی به ما کمک می کرد و البته من به عنوان پدرش هیچ اطلاعی از این امر نداشتم.

وی افزود: با توجه به دغدغه و وصیت‌نامه برادرم از یکایک مردم می‌خواهم دست از امام و انقلاب برندارند، همچون شهدا در راه اسلام و رهبری ولایت فقیه باشند و همیشه در صحنه باشند تا دشمنان اسلام به این مرزو بوم لطمه نزنند و از دست‌اندازی به این مملکت ناامید شوند.

برادر شهید مصیبی ادامه داد: برادرم در جائی از وصیت‌نامه خود گفته است «در این دنیا مال زیادی اندوخته نکردم ولی از همان اندک برایم خیرات دهید، آرزو قلبی من این است که شهید گمنام یا مفقودالاثر گردم که دارای اجر فراوانی است اما باید دید خواست خدا به چه چیزی تعلق می‌گیرد».

انتهای خبر/*

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از