حالت تاریک
سه‌شنبه, 10 مهر 1403
پردیس در سوگ سید مقاومت سیاهپوش شد

پردیس در سوگ سید مقاومت سیاهپوش شد

در پی شهادت سید مقاومت و همراهانش شهرستان پردیس جامه غم بر تن کشید و تمام معابر این شهرستان سیاهپوش شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، در سوگ شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان سید حسن نصرالله و همراهان سلحشور او، مردم شهید دوست و ولایتمدار شهرستان پردیس به همراه مسئولان در مساجد و حسینیه‌ها با برگزاری مراسم سوگواری، سیاهپوشی یاد و خاطره شهدای مقاومت را گرامی داشتند.

این مراسم ،شامگاه سه‌شنبه ۱۰ مهر در مسجد جامع اهل بیت، چهارشنبه ۱۱ مهر در مساجد شهرستان، پنجشنبه ۱۲ مهر در مسجد جامع پردیس همزمان با نماز مغرب و عشا مجلس سوگواری شهادت سید مقاومت و همراهانش برگزار می‌شود و روز جمعه ۱۳ مهر اجتماع امت حزب‌الله در مصلی نماز جمعه پس از اقامه نماز برگزار خواهد شد.

مردم سوگوار شهرستان پردیس تجمع محکومیت تجاوز رژیم صهیونیستی را درمیدان فلسطین شهر پردیس در فاز ۳ این شهر برگزار کردند تا اقدامات ددمنشانه و تروریستی رژیم منحوس صهیونیستی به ویژه جنایات بی‌شمار در اراضی اشغالی و ترور فرمانده دلیر مقاومت دبیرکل شجاع حزب‌الله لبنان شهید سید حسن نصرالله و دیگر همرزمانش را محکوم کردند.

مردم شهید دوست شهرستان پردیس فریاد دادخواهی و ظلم‌ستیزی خود را به آسمان رساندند و اقدامات شنیع این رژیم کودک‌کش را محکوم کردند.

تعداد زیادی از شهروندان شهرستان پردیس از جمله خانواده معزز شهدا و ایثارگران و مسئولان شهرستان در این تجمع اعتراض‌آمیز حاضر شده و ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی و حامیان این اقدامات، شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا سر دادند.

مردم ولایتمدار پردیس دوشادوش هموطنان خود در دیگر نقاط کشور و همچنین هم‌صدا با سایر ملل آزادی‌خواه جهان در محکومیت شهادت مجاهد راه قدس شهید حسن نصرالله اجتماع بزرگی برگزار کردند و در این اجتماع بزرگ با شعارهای ضدصهیونیستی و ضدآمریکایی جنایات اشغالگران قدس شریف را محکوم کرده و از مجامع بین‌المللی احقاق حق مردم لبنان را خواستار شدند.

در پایان ضمن قرائت قطعنامه که با تکبیر حاضران در اجتماع مورد تایید قرار گرفت، نماد اشغالگران قدس و پرچم آمریکای جنایتکار به آتش کشیده شد.

برگزاری جلسه هماهنگی مراسم‌ گرامی داشت شهید سیدحسن نصرالله و شهدای مقاومت

جلسه مسئولان شهرستان به منظور برنامه‌ریزی و هماهنگی مراسم‌ گرامی داشت شهید سید حسن نصرالله و شهدای مقاومت، با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی، امام جمعه، محسن قضاتلو فرماندار، اعضای شورای تامین، شهرداران، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، بخشداران، مسئول رسیدگی و مدیر آموزش و پرورش و مسئول امور رسیدگی مساجد شهرستان پردیس در سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پردیس برگزار و در این نشست مصوب شد که برنامه‌هایی در حوزه فرهنگی، تبلیغی، تبیینی در سطح شهرستان برگزار شود.

  پیام تسلیت شهردار بومهن در پی شهادت سید حسن نصرالله

شهردار بومهن طی پیامی شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان را تسلیت گفت و اظهار داشت: شهید عالی مقام، سید حسن نصرالله مجاهدی نستوه، مبارزی واقعی و رهبری خالص و بی‌ادعا بود که نقش‌آفرینی این عالم ظلم‌ستیز در سربلندی و عزتمندی جبهه مقاومت مقابل دژخیمان صهیونیستی در تاریخ به ثبت رسیده است.

عبدالله میرزایی ادامه داد: سید حسن نصرالله با خلوص نیت و اندیشه‌های ظلم‌ستیزانه، ظفرمندی‌های ماندگاری را برای جبهه عظیم مقاومت به ارمغان آورد و همواره در مبارزاتی سخت و نفسگیر با شجاعت، شرافت و اقتدار در رویارویی با جنایتکاران و غاصبان صهیونیستی از حقوق مسلمانان و جبهه مقاومت دفاع می‌کرد.

وی بیان کرد: اینجانب شهادت سید مقاومت را به حضرت ولیعصر (عج)، مقام معظم رهبری و تمام ملت‌های آزادی‌خواه جهان تسلیت عرض نموده، از خداوند متعال، علوّ درجات آن رهبر شجاع و عالم مبارز را مسألت دارم.

شهرستان پردیس با جمعیتی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

پردیس در سوگ سید مقاومت سیاهپوش شد

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از