حالت تاریک
سه‌شنبه, 29 خرداد 1403
فرمانده سپاه شهرستان پردیس:

ولایتمداری و فسادستیزی از اصول انتخاب اصلح است

ولایتمداری و فسادستیزی از اصول انتخاب اصلح است

فرمانده سپاه شهرستان پردیس گفت: ولایتمداری، التزام به قانون اساسی، فسادستیزی و مبارزه با اشرافی‌گری از ویژگی‌های انتخاب رئیس جمهور اصلح است.

ابراهیم گرمابدری در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز» با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در روزهای پیش‌رو، اظهار کرد: التزامی به قانون اساسی، کارآمدی در مدیریت اجرایی کشور و بصیرت و هوشیاری از مهمترین شاخصه‌های اصلح است.

وی با تاکید بر ضرورت خودداری و پرهیز کاندیداهای ریاست جمهوری از بداخلاقی‌های انتخاباتی، عنوان کرد: فسادستیزی، پرهیز از اشرافی‌گری و ساده‌زیستی از دیگر مشخصه‌های مهمی هستند که به شناخت و انتخاب فرد اصلح برای واگذاری سکان قوه مجریه کشور کمک می‌کنند.

فرمانده سپاه شهرستان پردیس با اشاره به اصل مردمی بودن دولت سیزدهم، خاطرنشان کرد: استمرار حرکت در این مسیر و دردآشنا بودن با مشکلات مردم از شاخصه‌های مهمی است که جامعه از دولت چهاردهم و رئیس جمهور آینده کشور انتظار دارد.

گرمابدری با تاکید بر اهمیت روحیه استکبارستیزی و ایستادگی و مقاومت در برابر اعمال فشارهای دشمنان از سوی رئیس جمهور آینده کشور، افزود: رئیس جمهور آینده کشور باید در کنار ویژگی‌های اساسی دیگر، شجاع و مقاوم باشد و از تهدیدها و تخریب‌های معاندان و مخالفان نهراسد.

وی تصریح کرد: یکی از مهمترین ویژگی‌های فرد اصلح و کاندیدای تصدی سکان دولت چهاردهم، برنامه‌محور بودن و نگاه دقیق و موشکافانه به مسائل و البته ارائه راهکارهای اجرایی برای حل آن‌ها است.

به گفته فرمانده سپاه شهرستان پردیس، رئیس جمهور آینده کشورمان در کنار برخورداری از ویژگی‌هایی مانند اعتقاد و التزام به قانون اساسی، ولایتمداری، پاکدستی و امانتداری، بایستی با بهره‌گیری از ظرفیت‌های داخلی و ارائه برنامه‌ها و راهکارهای عملیاتی و قابل اجرا، گام‌های عملی را در جهت رفع مشکلات و عبور از تنگناها بردارد.

گرمابدری مشارکت در انتخابات را تکلیفی شرعی و ملی خواند و گفت: حضور حداکثری آحاد مردم در این عرصه مهم و سرنوشت‌ساز، پشتوانه محکم و قابل اتکایی برای دولت آینده خواهد بود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از