حالت تاریک
جمعه, 01 تیر 1403
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان تهران:

وعده‌های امامین انقلاب تحقق‌پذیر است

وعده‌های امامین انقلاب تحقق‌پذیر است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) گفت: امام راحل و مقام معظم رهبری دو شخصیت الهی هستند که تمامی وعده‌های آنها یا محقق شده و یا در حال تحقق است.

حجت‌الاسلام علی معبودی در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، اظهار کرد: امام خمینی (ره) از جمله رهبرانی است که به تعبیر شهید مطهری روی حرف خود می‌ایستاد و به آن عمل می کرد. 
وی خاطرنشان کرد: از جمله ویژگی‌های امام راحل و مقام معظم رهبری که توانستند رهبر منحصر به فردی در دوران خود باشند، پشتوانه حرف‌هایشان به قرآن‌ و سیره اسلام ناب پیامبر و اهل بیت علیهم‌السلام بوده است. 
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران بیان کرد: به فرموده امام خمینی (ره) دین اسلام سنگرهای کلیدی دنیا را فتح خواهد کرد و امروز شاهد هستیم این وعده امام به درستی محقق شده است. 
حجت‌الاسلام معبودی ادامه داد: اقدامات دانشجویان آمریکایی و اروپایی علیه رژیم صهیونیستی که به تعبیر مقام معظم رهبری در طرف درست تاریخ ایستاده‌اند، تحقق وعده امام  راحل در تصرف این سنگر کلیدی است. 
وی با اشاره به وعده امام خمینی(ره) از ابتدای انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه ما آمریکا را  زیر پا له می‌کنیم، افزود:  امرود به دلیل کبر و استکبار آمریکایی‌ها، این وعده تحقق یافته و آمریکا زیر پای ملت‌ها حتی ملت خود له شده است، همچنین با بیداری ملت‌های دنیا به برکت انقلاب اسلامی،  آرامش از حاکمان ظالم گرفته شده و ملت‌های بیدار گریبان حاکمان ظالم خود را گرفته اند. 
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران با اشاره به وعده امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه انقلاب اسلامی زمینه‌ساز ظهور امام عصر (عج) است، تصریح کرد: امام راحل بر توانایی ملت ایران در حل مشکلات و پیشرفت در همه زمینه‌ها تأکید داشت و امروز شاهد پیشرفت ایران‌ اسلامی در همه حوزه‌های نظامی، اقتصادی، صنعتی، فناوری و ... هستیم. 
حجت‌الاسلام معبودی با اشاره به اینکه وعده معمار کبیر انقلاب در نابودی رژیم صهیونیستی به عنوان یک غده سرطانی در حال تحقق است، اظهار کرد: امام خمینی (ره) در پایان جنگ تحمیلی گفت که فرزندانم کینه خود از دشمن را برای روز مبادا در دل خود نگه دارید و امروز ما در عملیات وعده صادق بخشی از آن کینه را به دشمنان نشان دادیم و آنها را از کرده خود پشیمان کردیم. 
وی عنوان کرد: امام راحل و مقام معظم رهبری دو شخصیت الهی و بی‌نظیر هستند که تمامی وعده‌های آنها یا محقق شده و یا در حال تحقق است.
انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از