حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403

ورود روزانه ۱۵۰۰تن مرغ به بازار استان تهران

ورود روزانه ۱۵۰۰تن مرغ به بازار استان تهران

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران از ورود روزانه بالغ بر ۱۵۰۰ تن مرغ به استان خبر داد و گفت: هم اکنون گوشت مرغ در اکثر فروشگاه‌های شهر تهران با قیمت‌های مصوب عرضه می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز» به نقل از تسنیم، جبرئیل برادری با بیان اینکه توزیع و عرضه مرغ در بازار استان از شب عید و ایام ماه مبارک رمضان تاکنون بدون وقفه ادامه دارد، اظهار داشت: مرغ منجمد برحسب نیاز بازار همچنان با قیمت مصوب هر کیلوگرم 65 هزار و 700 تومان در دسترس مردم قرار می‌گیرد.

 وی تأکید کرد: در حال حاضر کل مصرف تهران روزانه 1هزار و 500 تن است و به طور متوسط به همین میزان نیز از طریق استان‌های معین تأمین و توزیع می‌شود و در آستانه تعطیلات این رقم با بیش از 1800 تن می‌رسد.

رئیس جهاد کشاورزی استان تهران تصریح کرد: گوشت مرغ منجمد علاوه بر میادین تره‌بار، در سطح فروشگاه‌های زنجیره‌ای، اصناف، تعاونی‌های مصرف و واحدهای عمده و خرده فروشی زیر نظر اتحادیه پرنده و ماهی در حال توزیع است؛ در ایام تعطیل نیز کشیک سردخانه‌ها فعال بوده و واحدهای متقاضی می‌توانند با هماهنگی این اتحادیه علاوه بر میدان بهمن به سردخانه‌های مربوطه مراجعه و نسبت به تأمین گوشت مورد نیاز خود اقدام کنند.

برادری در خصوص وضعیت فعلی بازار گفت: هم اکنون گوشت مرغ در اکثر فروشگاه‌های شهر تهران با قیمت‌های مصوب عرضه می‌شود. با روند مستمر عرضه، نظارت‌های دقیق بازرسان سازمان و کنترل فرآیندهای تأمین و توزیع عمده کالا و جلوگیری از سودجویی‌ها و گران‌فروشی نیز ادامه دارد.

عرضه تخم‌مرغ مشکلی ندارد

رئیس جهاد کشاورزی استان تهران با بیان اینکه مشکلی در تأمین تخم‌مرغ نداریم، گفت: با توجه به نیاز بازار، توزیع این کالای پروتئینی از طریق واحدهای عرضه طبق روال سابق در جریان است و واحدهای متقاضی عرضه می‌توانند باتوجه‌به واگذاری زنجیره کامل تخم‌مرغ به اتحادیه مرکزی مرغداران میهن برای تأمین نیاز خود به این اتحادیه مراجعه کنند.

برادری در پایان خاطرنشان کرد: از هموطنان درخواست داریم تا در صورت مشاهده تخلف با شماره 124 تماس حاصل کرده تا بازرسان نظارت بر کالاهای اساسی بر آن رسیدگی کنند.

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از