حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
فرماندار شهرستان قدس خبر داد:

ورزشگاه شهدای شهرقدس میزبان بازی استقلال

ورزشگاه شهدای شهرقدس میزبان بازی استقلال

فرماندار شهرستان قدس گفت: مسابقه فوتبال تیم‌های استقلال تهران و الغرافه قطر از سری مسابقات لیگ آسیا در ورزشگاه شهدای شهر قدس برگزار می‌گردد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، وحید گلی‌کان در این باره اظهار کرد: به همت مدیریت شهری در کوتاه‌ترین زمان ممکن، نواقص و کمبودهای اعلام شده در ورزشگاه شهدای شهرستان قدس مرتفع شد که این امر منجر به تایید کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) گردیده و در حال حاضر این ورزشگاه میزبانی مسابقه تیم‌های استقلال و الغرافه را بر عهده دارد.

وی در ادامه به بازدید فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران به همراه جمعی از مدیران شهری و دیگر اعضای شورای تامین شهرستان از ورزشگاه شهدای شهرستان قدس اشاره کرد و از انجام تدبیر، پیش‌بینی و هماهنگی‌های لازم برای برگزاری شایسته این مسابقه به عنوان اولین تجربه میزبانی در این سطح از مسابقات بین‌المللی در شهرستان قدس خبر داد.

فرماندار  شهرستان قدس خاطرنشان کرد: تا روز مسابقه همه موارد اعم از امنیتی، ترافیکی و خدماتی رفاهی با همکاری مدیریت شهری و سایر نهادها ودستگاه‌های اداری و انتطامی شهرستان در دستور کار متولیان و مسئولان مربوطه قرار داشته و با توجه به احتمال حضور تماشاگران مشتاق در زمان مسابقه، جدای از دیگر مباحث، یکی از موضوعاتی که بایستی مدنظر قرار گیرد ایمن‌سازی سازه‌ها به منظور جلوگیری از حوادث احتمالی است.

گفتنی است کنفدراسیون فوتبال آسیا به طور رسمی اعلام کرده دیدار استقلال ایران و الغرافه قطر روز دوشنبه ۲۶ شهریور از ساعت ۳۰: ۲۱ در دور اول لییگ آسیا در ورزشگاه شهرقدس برگزار می شود.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از