حالت تاریک
سه‌شنبه, 27 شهریور 1403
معاون وزارت کار و رفاه اجتماعی خبر داد:

واگذاری سهم ۱۰۰ هزار میلیارد تومانی حوزه تعاون

واگذاری سهم ۱۰۰ هزار میلیارد تومانی حوزه تعاون

معاون امور تعاون وزارت کار گفت: سهم ۱۰۰ هزار میلیارد تومانی حوزه تعاون در بخش‌های اقتصادی، کشاورزی، صنعتی، خدماتی به مردم و افراد منتفع واگذار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، حامد ویس‌کرمی ظهر امروز در آئین تجدید میثاق مسئولان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با آرمان‌های امام خمینی (ره)، اظهار کرد: برای نخستین بار در طول تاریخ تعاون، سهم این بخش در کشور شامل بخش‌های اقتصادی، کشاورزی، صنعتی، خدماتی و دیگر زیربخش‌ها و گرایش‌های این وزارت محاسبه خواهد شد.

وی با بیان اولویت واگذاری بنگاه‌های دولتی در قالب اصل ۴۴ و استقرار دو شرکت تعاونی و دولتی در این مسیر و آغاز فرآیند اجرایی آن، ابراز امیدواری کرد: سرمایه این بخش به ارزش بالغ بر ۱۰۰ هزار میلیارد تومان به مردم و افراد منتفع واگذار شود.

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد: مسئله دیگر ورود بخش تعاون در کمک‌ به کاهش ناترازی برق در سطح کشور است و در این راستا، در هفته تعاون تفاهم‌نامه‌ای به همین منظور با سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر و بانک توسعه تعاون منعقد خواهد شد.

ویس‌کرمی تصریح کرد: بر اساس این تفاهم‌نامه، ایجاد ۶۰۰ مگاوات نیروگاه‌های تولید برق از محل انرژی‌های تجدیدپذیر برای سه سال در قالب تعاونی هدف‌گذاری شده که در حال حاضر نیز ۱۰۲ مگاوات از آن در حال ثبت و بهره‌برداری است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از