حالت تاریک
سه‌شنبه, 11 اردیبهشت 1403
مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ملارد خبر داد:

واگذاری زمین‌های مسکونی روستایی به معلمان ملاردی

واگذاری زمین‌های مسکونی روستایی به معلمان ملاردی

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ملارد گفت: هشت قطعه زمین به معلمان واجد شرایط در راستای دستورالعمل واگذاری اراضی روستایی به فرهنگیان در ملارد واگذار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، علی شهبازی در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ملارد اظهار داشت: برای ساخت مسکن در زمین واگذار شده، مبلغ 3 هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال به عنوان تسهیلات طرح ویژه ساخت نیز به این معلمان اعطاء خواهد شد.

بر اساس این گزارش، در این جلسه بر حمایت و همکاری همه دستگاه‌ها و ارگان‌ها در راستای برگزاری گرامیداشت هفته معلم تاکید و همچنین مصوب شد همه ادارات پشتیبانی و اهتمام لازم را در برگزاری کنکور سراسری و امتحانات نهایی داشته باشند.

همچنین بر اساس مصوبه این شورا، کارگروهی به منظور بررسی عملکرد مدارس هیات امنایی تشکیل خواهد شد.

کیفیت بخشی به موضوع درس آمادگی دفاعی و اعزام دانش‌آموزان به میدان تیر و نظارت جدی بر عملکرد سرویس مدارس به ویژه دانش‌آموزان استثائی از دیگر تصمیماتی بود که در این شورا مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

دومین جلسه شورای آموزش و پرورش به ریاست امین اسدی سرپرست فرمانداری و با حضور حجت‌الاسلام خوبانی امام جمعه و اعضای این شورا در محل سالن جلسات آموزش و پرورش برگزار شد.

شهرستان ملارد با حدود ۵۰۰ هزار نفر جمعیت از شمال با فردیس، از جنوب با دهستان جوقین، از شرق با شهریار و از غرب با ماهدشت و اشتهارد هم‌جوار است.

این شهرستان دارای دو بخش مرکزی و صفادشت، دو شهر ملارد و صفادشت، چهار دهستان به نام‌های دهستان ملارد شمالی، دهستان ملارد جنوبی، دهستان بی‌بی سکینه و دهستان اخترآباد و ۵۹ روستای دارای سکنه است.

 منبع: ایرنا

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از