حالت تاریک
جمعه, 30 شهریور 1403
مسئول سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری باقرشهر:

واژگونی خودرو ۵ مصدوم بر جای گذاشت

واژگونی خودرو ۵ مصدوم بر جای گذاشت

مسئول سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری باقرشهر گفت: در پی برخورد خودروی تیبا با خودروی ۲۰۶ و واژگونی در بلوار علامه عسگری باقرشهر، پنج مصدوم بر جای ماند.

حبیب معصومی در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز» اظهار داشت: عصر امروز و در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی باقرشهر و اعلام گزارش واژگونی یک دستگاه خودروی تیبا در  بلوار علامه عسگری باقرشهر، بلافاصله دو تیم عملیاتی نجات از ایستگاه‌های شهید میرزاخانی و شهید عبدالمحمد به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به گزارش این حادثه بیان کرد: این اتفاق منجر به مصدوم و محبوس شدن ۱۰ نفر سرنشین خودروی تیبا که همگی از اتباع افغان بودند شد.

مسئول سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری باقرشهر افزود: با توجه به شدت حادثه تیم‌های نجات در سریع‌ترین زمان ممکن محبوسین را به بیرون انتقال داده و پنج مصدوم این حادثه جهت تکمیل مراحل درمان و انتقال به بیمارستان تحویل عوامل اورژانس شدند.

معصومی گفت: پس از پایان عملیات محل حادثه ایمن‌سازی و نیروها به ایستگاه محل خدمت خود بازگشتند.

وی ادامه داد: سرعت عمل در حضور و اجرای عملیات به‌موقع و موفقیت‌آمیز توسط آتش‌نشانان موجب نجات سرنیشنان و انتقال مصدومان به مراکز درمانی شد.

مسئول سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری باقرشهر خاطرنشان کرد: رعایت قوانین راهنمایی و رانتدگی، احتیاط و رعایت سرعت مجاز از عواملی است که می‌توانند بروز اینگونه حوادث را کاهش دهد.

انتهای خبر/*

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از