حالت تاریک
سه‌شنبه, 22 خرداد 1403
امام جمعه باقرشهر و کهریزک:

نماز عیدفطر شکرانه ماه بندگی است

نماز عیدفطر شکرانه ماه بندگی است

امام جمعه باقرشهر و کهریزک گفت: نماز عید سعید فطر شکرانه ماه بندگی خدا است؛ ما در ماه مبارک رمضان تمام خوبی‌ها را تمرین کردیم، تمرین تواضع، تمرین تقوا، تمرین خودداری و تمامی صفات خوب.

به گزارش پایگاه خبری «تهران نیوز»، حجت‌الاسلام والمسلمین روح‌الله باقری امام جمعه باقرشهر و کهریزک در خطبه‌های نماز عید سعید فطر گفت: نماز عید سعید فطر شکرانه ماه بندگی خدا است؛ ما در ماه مبارک رمضان تمام خوبی‌ها را تمرین کردیم، تمرین تواضع، تمرین تقوا، تمرین خودداری و تمامی صفات خوب. 

وی ادامه داد: تمرینی که خدا به ما اثبات کند تو که می‌توانی حلال‌ترین چیزها را برخود حرام کنی چرا نتوانی محرمات و گناه را کنار بگذاری. 

امام جمعه بخش کهریزک اظهار داشت: از همه‌ی عزیزانی که در ماه مبارک رمضان بستر را برای استفاده عموم از فضای معنوی آماده کردند تشکر می‌نمایم؛ چه در قالب روحانیون و چه بسیجیان و نیروهای امنیتی و یکایک مردم و همسایگان بزرگوار شهدا گلگون کفن و امام راحل و حضرت سیدالکریم (ع) در این محدوده. 

وی افزود: خداوند را به جهت این همه برکت شاکریم، مردمی که در روز قدس به حمایت از مردم مظلوم فلسطین آمدند و صف خود را از مسلمانان صهیونیست جدا نمودند، امروز نیز با حضور خود و اقامه نماز خدا را سپاس گفتند. 

حجت‌الاسلام باقری یادآور شد: بسیاری از کشورهای مسلمان باوجود به خاک و خون کشیده‌شدن این همه زن و بچه در فلسطین هیچ واکنشی نداشتند و مسلمان صعودی و صهیونیست هستند. 

وی ادامه داد: علیرغم تلاش‌های دولت مردمی، گرانی و عدم تنظیم بازار حق این مردم نیست و گله‌مند هستیم چرا که سفره مردم کوچک شده است اما در دولت بابت کارهای جهادی تشکر می‌کنیم.

امام جمعه بخش کهریزک تأکید داشت: مردم باید خدمات دولت را حس کنند و سفره مردم کوچک‌تر نشود؛ امسال ماه رمضان سختی را با توجه به تحرکات غزه داشتیم و کودکان زیادی در مظلومیت به شهادت رسیدند. 

روز نابودی رژیم جعلی صهیونیستی نزدیک است و ما به چشم این مهم را می‌بینیم؛ نظام اسلامی منطقی، عقلانی، محکم، به‌موقع و قوی پاسخ جنایت صهیونیسم را خواهد داد و هم‌اکنون نیز در حال انتقام هستیم.

انتهای خبر/*

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از