حالت تاریک
یکشنبه, 10 تیر 1403
شهردار دماوند مطرح کرد:

نقش مهم سازمان تبلیغات اسلامی در ترویج ارزش‌ها

نقش مهم سازمان تبلیغات اسلامی در ترویج ارزش‌ها

شهردار دماوند گفت: سازمان تبلیغات اسلامی نقش مهمی در هدایت فرهنگی و معنوی جامعه دارد و تلاش‌های این سازمان در ترویج و حفظ ارزش‌های دینی و فرهنگی قابل تقدیر است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، مهدی رضایی‌مهر شهردار دماوند و مسئول مرکز امور فرهنگی، اجتماعی و ورزشی، ضمن تبریک سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی، از زحمات و تلاش‌های حجت‌الاسلام نورمحمدی و همکاران وی در راستای ترویج فرهنگ اسلامی و ارزش‌های دینی در شهر دماوند تقدیر و تشکر کردند.

وی بیان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی نقش مهمی در هدایت فرهنگی و معنوی جامعه دارد و تلاش‌های مستمر و ارزنده این سازمان در ترویج و حفظ ارزش‌های دینی و فرهنگی قابل تقدیر است.

شهردار دماوند با اشاره به اهمیت همکاری‌های فرهنگی میان نهادهای شهری و سازمان تبلیغات اسلامی، اظهار داشت: همکاری‌های مؤثر میان شهرداری و اداره تبلیغات اسلامی می‌تواند به ارتقاء سطح فرهنگی و معنوی شهر دماوند کمک شایانی نماید.

حجت‌الاسلام نورمحمدی نیزضمن تشکر از این دیدار، بر ادامه همکاری‌ها و تعاملات سازنده با شهرداری دماوند تأکید کرد و ابراز امیدواری نمود که این همکاری‌ها بتواند به تقویت بنیان‌های فرهنگی و دینی جامعه کمک کند.

در پایان این دیدار، شهردار دماوند با اهدای لوح تقدیر و هدیه، از زحمات و تلاش‌های حجت‌الاسلام نورمحمدی و همکاران ایشان قدردانی کردند.

گفتنی است به مناسبت سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی، مهدی رضایی‌مهر شهردار دماوند روز شنبه به همراه کرمانی مسئول مرکز امور فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری دماوند با حجت‌الاسلام علیرضا نورمحمدی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دماوند دیدار و گفتگو کردند.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از