حالت تاریک
جمعه, 14 اردیبهشت 1403
فرماندار شهرستان ری تاکید کرد:

نظارت بر روند پیشرفت پروژه‌های عمرانی در ری

نظارت بر روند پیشرفت پروژه‌های عمرانی در ری

فرماندار ری گفت: باید جلسات کمیته برنامه‌ریزی ری به صورت ماهانه برگزار و بر روند پیشرفت پروژه‌های عمرانی با توجه به بودجه تخصیص‌یافته نظارت دقیق صورت پذیرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز» ، مهدی باب‌الحوائجی در نشست ویژه هماهنگی و بررسی موضوعات مرتبط با کمیته برنامه‌ریزی شهرستان ری اظهار داشت: در سال پیش رو با هدف برنامه‌ریزی جهت رشد و توسعه هرچه بیشتر شهرستان ری با محوریت شعار سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم، فعالیت علمی و تخصصی کمیته برنامه‌ریزی شهرستان در اولویت تمامی اقدامات قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به اهمیت تشکیل منظم جلسه‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان ری افزود: یکی از مهمترین اهداف سال جاری توزیع موزون اعتبارات و اتمام مراحل اجرا و بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی است، از همین روی باید جلسات کمیته برنامه‌ریزی شهرستان به صورت ماهانه برگزار و بر روند پیشرفت پروژه‌های عمرانی در ابعاد و اندازه بودجه تخصیص‌یافته نظارت دقیق صورت پذیرد.

معاون استاندار تهران خاطرنشان کرد: مطابق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مقرر شد جلسات هماهنگی و بررسی مسائل با محوریت نقش‌آفرینی ادارات شهرستان و پیش از فرآیند بودجه‌ریزی با هماهنگی معاونت‌های امور عمرانی و برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری تشکیل و موضوعات جهت جمع‌بندی و تصویب نهایی در دستور کار کمیته برنامه‌ریزی شهرستان قرار داده شود.

باب‌الحوائجی گفت: در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان مواردی همچون بودجه‌های ملی، استانی، شهرستانی، متوازن، ارزش افزوده و پروژه‌های تعریف‌شده به صورت نقطه‌ای و مکانی مشخص و مورد ارزیابی و رصد قرار گرفته خواهد شد.

وی یادآور شد: همچنین سرانه درآمد خالص و ناخالص شهرستان در خزانه استان تعیین و ضریب برگشت آن مشخص خواهد شد تا بر اساس آن مطالبات لازم طرح و پیگیری شود.

 منبع: ایرنا

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از