حالت تاریک
پنج‌شنبه, 31 خرداد 1403
رئیس دانشگاه پیام نور واحد فیروزکوه:

مکتب امام خمینی(ره) در دنیا مشق می‌شود

مکتب امام خمینی(ره) در دنیا مشق می‌شود

رئیس دانشگاه پیام نور واحد فیروزکوه گفت: آنچه در مکتب امام خمینی (ره) گفته شده بود امروز مردم جهان مشق می‌کنند.

علی‌اکبر اسفندیار در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، اظهار داشت: امروز شاهد تحول بی سابقه در جهان هستیم و دنیا در حال پوست‌اندازی نوین است، آنچه در مکتب امام خمینی(ره) گفته شده بود امروز مردم جهان مشق می‌کنند.

وی بیان کرد: امروز حمایت از فلسطین مختص مسلمانان نیست و یک مسئله جهانی و بین‌المللی است، برخی دولت‌های غربی دیدند که نمی‌شود در خصوص جنایت‌های رژیم صهیونیستی خود را به خواب زد و در این مسئله بیدار شدند.

رئیس دانشگاه پیام نور واحد فیروزکوه عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب در نامه اخیر به دانشجويان در آمریکا مسیر مقاومت دانشجويان را صحیح خواندند و این ایستادگی و مقاومت، دولت زورگو و ظالم آمریکا را از پا خواهد انداخت.

اسفندیار یادآور شد: رژیم صهیونیستی در شرایط کنونی چاره‌ای جز سازش ندارد و این جبهه مقاومت است که تعیین‌کننده شرایط خواهد بود، آنچه امروز شاهد آن هستیم حکمرانی جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان به برکت خون شهید سلیمانی در جبهه مقاومت و سیاست های راهبردی خارجی شهید جمهور آیت الله رئیسی و شهید امیرعبداللهیان است.

وی ادامه داد: نتیجه نهضت امام خمینی(ره) را می‌توان در اندیشه‌ها و راهبری مقام معظم رهبری در مسئله فلسطین مشاهده کرد و آن هم بیداری ملت‌ها و دولت‌های جهان است.

رئیس دانشگاه پیام نور واحد فیروزکوه با بیان اینکه فشار رسانه‌ای برای تحریف جمهوری اسلامی ایران زیاد است و باید جهاد تبیین جدی گرفته شود، اظهار داشت: راه امام خمینی(ره) همان مکتبی است که مقام معظم رهبری به درستی راهبری می کنند.

اسفندیار افزود: انتخابات پیش رو بسیار مهم و حساس است و مردم با آگاهی و بصیرت در انتخابات حاضر شوند و یکی به مانند شهید جمهور را انتخاب کنند تا ادامه راه شهیدان باشد.

وی خاطرنشان کرد: داوطلبانی که کارنامه خوبی در پیش ملت ندارند نمی‌توانند خادم خوبی برای مردم شوند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از