حالت تاریک
چهارشنبه, 06 تیر 1403
بخشدار ارجمند:

مشکل آب شرب روستای سله‌بن بزودی رفع می‌شود

مشکل آب شرب روستای سله‌بن بزودی رفع می‌شود

بخشدار ارجمند شهرستان فیروزکوه گفت: مشکل آب شرب روستای سله‌بن در دست پیگیری و بزودی مرتفع خواهد شد.

روح الله اسماعیل‌پور در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، اظهار کرد: لایروبی چشمه و مسیر انتقال آب شرب روستای سله‌بن توسط شورای اسلامی و دهیاری این روستا انجام گرفت که این لایروبی موجب کاهش ورودی آب به مخزن گردید و هواگیری مسیر انتقال و همزمان مصرف بالای آب شرب توسط اهالی سبب خالی شدن مخزن و قطعی آب شد.

بخشدار ارجمند بیان کرد: در حال حاضر نیز با توجه به حضور پرشمار اهالی در روستا ورودی و خروجی مخزن به یک میزان است و برای ذخیره‌سازی آب به ناچار طی بازه‌های زمانی در طول ۲۴ ساعت آب شرب روستا قطع می‌شود تا کار ذخیره‌سازی انجام گیرد که این بازه و زمان قطعی آب توسط دهیاری و شورای اسلامی در فضای مجازی روستا اطلاع رسانی می‌شود.

اسماعیل‌پور ضمن عرض پوزش از اهالی روستای سله‌بن به دلیل مشکل به وجود آمده، افزود: با توجه به مصرف بالای آب شرب در روزهای پایانی سال با همکاری و سعه صدر اهالی، کار ذخیره‌سازی آب شرب پایان یافته و مشکلات ایجاد برطرف شود.

گفتنی است، چند روزی است که مردم روستای سله‌بن شهرستان فیروزکوه با مشکل قطعی آب روبه‌رو هستند و همین امر موجب گلایه اهالی این روستا شده است.

روستای سله‌بن یکی از روستاهای ییلاقی اطراف تهران در دهستان دوبلوک است که از توابع بخش ارجمند شهرستان فیروزکوه در استان تهران به شمار می‌آید.

این روستا در کیلومتر ۱۰۰ جاده فیروزکوه به تهران، در فاصله ۱۸ كیلومتری شمال غربی شهر فیروزكوه و در کنار سد نمرود قرار دارد.

انتهای خبر/*

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از