حالت تاریک
یکشنبه, 17 تیر 1403
امام جمعه ملارد:

مشکلات محصول تفکر توسعه سرمایه‌داری غربی است

مشکلات محصول تفکر توسعه سرمایه‌داری غربی است

امام جمعه ملارد گفت: نارسایی‌های موجود در کشور محصول تفکر توسعه سرمایه‌داری غربی بوده و رئیس جمهور آینده باید کشور را مبتنی بر فرهنگ اسلامی مدیریت کند.

حجت‌الاسلام خوبانی در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز‌»، اظهار کرد: یکی از مطالبات مهم رهبری و جامعه اسلامی مشارکت حداکثری مردم در انتخابات به عنوان پایه مهم تحقق‌بخشی حاکمیت دینی است.

وی افزایش مشارکت ملی را موجب انسجام داخلی، عزت، اقتدار و توانمندی خواند و بیان کرد: با وجود گرانی‌ها و برخی دلخوری‌های مردم، اما مشارکت دلسوزان ایران اسلامی در انتخابات موجب ناامیدی دشمنان و افزایش روحیه امیدواری دوستان می‌شود.

امام جمعه شهرستان ملارد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت انتخاب اصلح، خاطرنشان کرد: در طول سی و چند سال حاکمیت تفکر توسعه سرمایه‌داری غربی در برخی دولت‌ها، آسیب‌های جدی را برای کشورمان به همراه آورده است.

حجت‌الاسلام خوبانی توجه به صلاحیت‌های علمی، مهارتی توانایی اجرایی و قدرت تعامل و مجموعه‌های کشور را از ویژگی‌های انتخاب اصلح خواند و افزود: رئیس جمهور بایستی دلسوز، پاکدست و صادق بوده و کشور را در مسیر رشد و تعالی هدایت کند.

وی با تاکید بر ضرورت خودداری نامزدها و طرفداران آنها از لجن‌پراکنی و رعایت اخلاق انتخاباتی، تصریح کرد: ناتوانی در برقراری تعامل بین عرصه‌های داخلی و بین‌المللی، می‌تواند آسیب‌های جبران ناپذیری را برای کشور به همراه داشته باشد.

امام جمعه شهرستان ملارد از مردم خواست با اعتماد به جبهه انقلاب اسلامی، بستر را برای تداوم اجرای شاخصه‌های دولت شهید رئیسی فراهم کرده و در افزایش سرعت رشد و پیشرفت در کشور کمک کنند.

حجت‌الاسلام خوبانی با تاکید بر اینکه نارسایی‌های موجود در کشور محصول تفکر توسعه سرمایه‌داری غربی است، گفت: رئیس جمهور دولت چهاردهم باید به دنبال غرب نبوده و کشور را مبتنی بر فرهنگ اصیل اسلامی و عقلای جامعه مدیریت کند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از