حالت تاریک
سه‌شنبه, 01 خرداد 1403
امام جمعه دماوند:

مشکلات زمین فرهنگیان دماوند مرتفع شود

مشکلات زمین فرهنگیان دماوند مرتفع شود

خطیب جمعه شهرستان دماوند گفت: 20 سال از تشکیل شرکت‌های تعاونی مسکن فرهنگیان دماوند با ۱۵۰۰ سهامدار می‌گذرد، اما هنوز اعضای این تعاونی زمین خود را تحویل نگرفتند، اداره راه و شهرسازی مشکلات زمین فرهنگیان دماوند را مرتفع کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، حجت‌الاسلام کاظم فتاح دماوند، ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته دماوند که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، با اشاره به فرا رسیدن ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر، اظهار کرد: دختران در نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌توانند با دستیابی به مدارج عالی علمی و اخلاقی در جامعه حضور اجتماعی مثبت و تاثیرگذار داشته باشند و هیچ کس و هیچ چیز مانع رشد آنها نیست.

وی افزود: دشمن می‌خواهد با تهاجم فرهنگی و فتنه‌های مختلف دختران و زنان ایرانی را از کرامت و عزت خود دور کند، اما هوشیاری بانوان، نقشه‌های آنها را نقش بر آب خواهد کرد.

امام جمعه دماوند بیان کرد: دختران عزیز ما به الگوی رشد و تعالی نیاز دارند و هیچ الگویی بهتر از حضرت معصومه (س) و اهل بیت پیامبر (ع) نیست، بانوان در جامعه ایرانی اسلامی به نقش دختری، همسری و مادری افتخار می‌کنند و در کنار این نقش‌ها فعالیت اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی مفیدی دارند.

حجت‌الاسلام فتاح دماوندی در ادامه با بیان اینکه اهمیت تکریم بازنشستگان آموزش و پرورش و احترام به معلمان سابق، احترام به مقام علم و عالم است، اذعان داشت: ۲۰ سال از تشکیل شرکت‌های تعاونی مسکن فرهنگیان دماوند با ۱۵۰۰ سهامدار می‌گذرد، اما هنوز اعضای این تعاونی زمین خود را تحویل نگرفتند.

وی گفت: در طول ۲۰ سال گذشته، ۵۰ نفر از اعضای تعاونی از دنیا رفته‌اند و بازماندگان هنوز منتظر هستند تا ببینند آیا نتیجه حاصل می‌شود یا نه؟ از اداره راه و شهرسازی توقع داریم که زودتر مسئله زمین فرهنگیان را حل کند و کار را به آخر برساند، از اداره جهاد کشاورزی و منابع طبیعی بابت راه‌اندازی کار در این موضوع تشکر می‌کنیم.

گفتنی است، مسجد جامع دماوند، یکی از آثار تاریخی و ارزشمند این دیار است که در بخش شرقی این شهر واقع شده و جزو نخستین مساجد ایران به سبک شبستانی به‌شمار می‌رود.

انتهای خبر/*

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از