حالت تاریک
دوشنبه, 31 اردیبهشت 1403
فرماندار ورامین:

مشارکت مردم رمز طلایی حل مشکلات است

مشارکت مردم رمز طلایی حل مشکلات است

فرماندار ورامین گفت: ضرورت امید و ایمان و همبستگی اجتماعی با محوریت مساجد و مشارکت مردم در محلات می‌تواند مشکلات فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی را حل کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، مجید درویشی در اولین جلسه قرارگاه فرهنگی و اجتماعی طرح محله‌محوری شهرستان ورامین، اظهار داشت: یکی از مصادیق که می‌توان در راستای تحقق شعار سال از آن استفاده کرد، به میان آوردن مردم برای حل مشکلات و معضلات خود آنان است.

وی افزود: محله به عنوان یکی از اصلی‌ترین اجزای جامعه می‌تواند در ایجاد این حرکت مردمی نقش به سزایی داشته باشد و اجرای طرح قرارگاه فرهنگی و اجتماعی به عنوان یکی از اولین طرح‌ها در شهرستان‌های کشور در ورامین شروع شده است.

فرماندار ویژه ورامین با آسیب‌شناسی حرکت‌های مردمی در این شهرستان خاطرنشان کرد: حلقه مفقوده در سطح شهرستان ورامین در گروه‌های مردمی کار جمعی است و باید همه گروه‌های فرهنگی اجتماعی با نگاه‌های مختلفی و نظرهای مختلف ولی با هدف مشترک به صورت جمعی و هدفمند کار کنند.

اولین جلسه قرارگاه اجزای طرح محله‌محوری در شهرستان ورامین به رباست مجید درویشی فرماندار ویژه و با حضور سید محمد زاهدی معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی، رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری ورامین و دیگر اعضاء در محل فرمانداری برگزار شد.

 منبع: ایرنا

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از