حالت تاریک
دوشنبه, 31 اردیبهشت 1403

مردم دشت ورامین آماده خلق حماسه‌ای دیگر هستند

مردم دشت ورامین آماده خلق حماسه‌ای دیگر هستند

مردم ورامین که در مرحله نخست انتخابات مجلس با حضور حماسی خود برگ زرینی در تاریخ این دیار ثبت کردند، بار دیگر خود را برای دور دوم انتخابات آماده می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، در آستانه دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، مردم شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک خود را برای حضور حماسی در این رویداد مهم سیاسی آماده می‌کنند تا اصلح‌ترین فرد را پس از شرکت در جلسات تبلیغاتی انتخاب و راهی خانه مردم کنند.

پس از رد صلاحیت نفر اول انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک، حال علی خزائی و حسین نوش‌آبادی که به ترتیب نفرات دوم و سوم شده بودند، برای کسب یک کرسی مجلس شورای اسلامی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

سیدمحمد زاهدی اظهار داشت: در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، ۳۰۷ شعبه اخذ رأی شهری، روستایی و سیار آراء مردم ورامین، پیشوا و قرچک را جمع‌آوری می‌کند.

رئیس ستاد انتخابات مرکز حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک افزود: تمامی تمهیدات برای حضور پرشور مردم در انتخابات روز ۲۱ اردیبهشت در سطح حوزه انتخابیه اندیشیده شده و قطعا حضور با شکوه مردم و تلاش مسئولان و دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات و عمل به قوانین در تمامی مراحل، حماسه دیگری را در این روز رقم می‌زند.

وی تصریح کرد: تمامی عوامل اجرایی، نظارت و بازرسی در سه مرحله قبل، حین و پس از انتخابات با مد نظر قرار دادن فرمایشات رهبر معظم انقلاب در آرامش، امنیت، مشارکت و سلامت تلاش دارند تا بستر لازم برای حضور پرشور مردم فراهم شود و قطعا مردمی که در دور نخست انتخابات حماسه پرشوری را با وجود تمامی سیاه‌نمایی‌های دشمنان رقم زدند، این بار نیز اقتدارخود را به جهانیان ثابت می‌کنند.

زاهدی تأکید کرد: قانون فصل الخطاب همه مردم و مسئولان در برگزاری انتخابات است و قطعا ستاد انتخابات، عوامل نظارت و بازرسی با اقتدار با هر گونه تخلف برخورد می‌کند.

حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از