حالت تاریک
سه‌شنبه, 29 خرداد 1403
امام جمعه قرچک:

مردم در انتخابات فردی با روحیه انقلابی برگزینند

مردم در انتخابات فردی با روحیه انقلابی برگزینند

امام جمعه قرچک گفت: امروزه ما باید همکاری، همدلی و حضور حداکثری خود در انتخابات فردی را انتخاب کنیم که روحیه‌ بسیجی و انقلابی را به کشور برگرداند و از فساد جلوگیری کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، حجت‌الاسلام حجت الله اسماعیلی در خطبه‌های نماز جمعه قرچک پس از دعوت همگان به تقوای الهی اظهار کرد: خداوند با جمهوری اسلامی و پیروزی انقلاب به کشور ما آبرو داد، اعتبار نظام، مردم، قانون و حکومت ما وابسته به ولایت الهی و پیروی از آرمان‌های مقدس جمهوری اسلامی است؛ چراکه با آرمان‌های امام و انقلاب می‌توان سربلند و عاقبت بخیر شد.

وی گفت: تقوای عملی درواقع همان تقوای قلبی انسان است، هنگامی که تقوای انسان به قلبش برسد عملی بدون چشم‌داشت رشد می‌کند و در آخر انسان فردی مخلص و جان بر کف می‌شود.

امام جمعه قرچک اضافه کرد: مردم با بصیرت ایران بار دیگر ثابت کردند که نه تزویر را می‌پذیرند و نه استکبار را، چراکه در مقابل تمامی تهدیدات و تحریم‌های دشمن ایستادند و همچو سد محکمی در برابر دشمن بودند تا مبادا فتنه‌های شیطان خویان به وقوع بپیوندد.

وی افزود: در مسیر حق علیه باطل و مجاهدت در راه خدا، داشتن روحیه بسیجی، انقلابی و داشتن توانایی و تخصص کافی در نهاد انقلاب الزامی است اما شخصیت و تفکر انقلابی در این مسیر از مهمترین اصول است و پیروزی بدون این امر ممکن نیست.

اسماعیلی اضافه کرد: امروزه ما باید همکاری، همدلی و حضور حداکثری خود در انتخابات فردی را انتخاب کنیم که روحیه‌ی بسیجی و انقلابی را به کشور برگرداند از فساد جلوگیری کند و دشمن را به خوبی بشناسد و راه رئیس جمهور شهیدمان را دنبال کند.

منبع: مهر

انتهای خبر/*

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از