حالت تاریک
یکشنبه, 18 شهریور 1403
امام جمعه دماوند:

مردم حوصله دعواهای سیاسی و حزبی را ندارند

مردم حوصله دعواهای سیاسی و حزبی را ندارند

امام جمعه دماوند با اشاره به اینکه مجلس و دولت برای خدمت به مردم باید منافع ملی را بر منافع جناحی مقدم کنند، گفت: مردم حوصله دعواهای سیاسی و حزبی را ندارند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، حجت‌الاسلام کاظم فتاح دماوندی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دماوند با اشاره به اینکه با هدایت و عنایت الهی و با حضور معنادار مردم در پای صندوق‌های رأی، انتخابات ریاست جمهوری در سلامت و امنیت کامل برگزار شد، اظهار کرد: اکنون ملت ایران منتظر برگزاری مراسم تنفیذ و تحلیف برای به دست گرفتن سکان ریاست جمهوری اسلامی ایران هستند.️

وی گفت: رئیس جمهور منتخب مورد تأیید ولی امر مسلمین از مشروعیت دینی و سیاسی برخوردار است و وزرای پیشنهادی رئیس‌جمهور باید از نمایندگان مجلس که نمایندگان مردم هستند رأی اعتماد بگیرند و این به معنای اوج مردم‌سالاری است، مجلس و دولت برای خدمت به مردم باید منافع ملی را بر منافع جناحی مقدم کنند و با همدلی و تعامل کار را پیش ببرند.

خطیب نماز جمعه دماوند با بیان اینکه مردم حوصله دعواهای سیاسی و حزبی و جناحی را ندارند، افزود: مردم منتظر اقدامات مؤثر دولت برای بهبود وضع اقتصادی هستند و امیدواریم با همکاری خوب مجلس و رئیس‌جمهور، دولتی مقتدر، انقلابی و جهادی روی کار بیاید و ایران عزیز را به قله‌های پیشرفت و معنویت نزدیک کند ️ همه باید به رئیس‌جمهور کمک کنند تا مطالبات مردم و رهبری را پیگیری و مشکلات کم شود و این خواسته‌ها ان‌شاءالله با وحدت و همدلی برآورده می‌شود.

 فتاح دماوندی ضمن گرامیداشت پنجم مرداد، سالروز اقامه اولین نماز جمعه در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به امامت مرحوم آیت‌الله طالقانی در سال ۱۳۵۸ اظهار کرد: امام خمینی (ره) توصیه می‌کردند که ائمه جمعه باید مردم را به وحدت دعوت و از تفرقه بر حذر دارند و مردم را به پشتیبانی از ارگان‌های نظام و نهادهای انقلابی تشویق کنند، نماز جمعه متعلق به مردم است و برای خدا برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: رژیم صهیونیستی با نسل‌کشی بی‌سابقه مردم مظلوم غزه، نفرت جهانی را علیه خود برانگیخته است. اما هنوز سران کشورهای اسلامی اقدام مؤثری برای نجات زنان و کودکان بی‌پناه غزه انجام نداده‌اند. غزه این روزها و ماه‌ها کربلاست. مردم غزه از آب و غذا و دارو محرومند. نتانیاهو یزید زمان است. ️ برای پیروزی انصارالله یمن و حزب‌الله لبنان و جبهه مقاومت دعا می‌کنیم.

خطیب نماز جمعه دماوند افزود: یکی از مطالبات مردم شهرستان دماوند از مسئولان اجرایی عدالت در مصرف آب است، مردم می‌پرسند چرا در برخی از ویلاهای خوش‌نشین‌ها و ثروتمندان استخرهای شنای پر از آب است و همزمان آب برخی مناطق شهری یا روستایی قطع می‌شود، هزاران چاه آب غیرمجاز در این شهرستان وجود دارد که وجود و مصرف از آنها سطح آب زیرزمینی را پایین برده و مردم را برای استفاده از آب شرب و کشاورزی دچار مشکل کرده است، اگر آب و برق مشترکین پرمصرف یا غیر مجاز قطع بشود مردمی که به صورت مجاز اشتراک دارند می‌توانند مدت زمان بیشتری از آب و برق استفاده کنند. برخی از ویلانشینان و مسافران با ایجاد سر و صدا و پخش موسیقی تا نیمه‌های شب برای همسایگان مزاحمت ایجاد می‌کنند که نیروی انتظامی باید با آنها برخورد کند.

منبع: مهر

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از