حالت تاریک
جمعه, 06 مهر 1403
مدارس شهریار کمبود معلم ندارند
فرماندار شهرستان شهریار:

مدارس شهریار کمبود معلم ندارند

فرماندار شهرستان شهریار گفت: در هیچ یک از مقاطع تحصیلی در سطح شهرستان شهریار کمبود معلم نداریم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، علیرضا فاتحی‌نژاد صبح امروز همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس و زنگ مهر در دبستان دخترانه مهر شهریار، اظهار کرد: شهریار یکی از بزرگ‌ترین مناطق آموزشی در کشور است که هر ساله با توجه به رشد جمعیت، به تعداد محصلان آن افزوده می‌شود.

وی با اشاره به اقدامات خوبی که از سال گذشته تا کنون در حوزه تعلیم و تربیت صورت گرفته، افزود: هفت آموزشگاه به مدارس شهرستان افزوده شده است، همچنین با تمهیدات اندیشه شده در هیچ یک از مقاطع تحصیلی مشکلی جهت کمبود معلم و آموزگار نداریم.

فرماندار شهریار خاطرنشان کرد: مدرسه مرکز تعلیم و تربیت است و از این فضای به‌وجود آمده باید در جهت پرورش و نیز تعلیم و تربیت به درستی بهره برد.

فاتحی‌نژاد عنوان کرد: موضوع آموزش و پرورش باید همواره به عنوان یکی از مسائل زیربنایی مورد توجه قرار گیرد چرا که دانش‌آموزان آینده‌سازان این سرزمین هستند، از سویی احترام متقابل و حق و حقوقی که بین دانش‌آموز و معلم وجود دارد باید به درستی رعایت گردد و دانش‌آموزان باید سعی و تلاش بیشتری برای طی مدارج علمی نمایند.

وی تصریح کرد: ایجاد هماهنگی‌های لازم برای پروژه مهر، قبل از شروع مهر با همکاری کلیه دستگاه‌های شهرستان از جمله تمهیدات لازم برای فضاسازی مدارس، امنیت، روان‌سازی ترافیک و... از یک ماه گذشته در دستور کار قرار گرفت و امروز شاهد بودیم بدون هیچ مشکلی مدارس در کلیه شهرهای هفت گانه و روستاهای تابعه شهرستان شهریار بازگشایی شدند.

فرماندار شهریار اظهار کرد: تلاش برای بهبود و ارتقاء سرانه آموزشی شهرستان شهریار یکی از برنامه‌های اصلی است و برای طی کردن این مسیر نیاز به اهتمام مسئولان، دولت، سازمان نوسازی و خیران مدرسه‌ساز است.

فاتحی‌نژاد ضمن افتتاح کتابخانه مهر در مدرسه بیان کرد: دانش‌آموزان باید در راستای تقویت علمی و آموزشی خود به کتاب خواندن اهتمام ورزند و آن را بخشی از برنامه‌های زندگی خود قرار دهند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از