حالت تاریک
چهارشنبه, 06 تیر 1403
رئیس اتاق اصناف ورامین

محموله گوشت تاریخ‌گذشته در ورامین معدوم شد

محموله گوشت تاریخ‌گذشته در ورامین معدوم شد

رئیس اتاق اصناف ورامین گفت: محموله گوشت گوساله منجمد همراه با مقادیری گوشت چرخ‌کرده، مرغ منجمد، دل و جگر بسته‌بندی‌شده تاریخ گذشته و... کشف و معدوم شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، ابوطالب شیرکوند در جمع خبرنگاران با اشاره به بازرسی‌های اخیر از صنوف ورامین و تداوم این بازرسی‌ها در راستای کاهش تخلفات، اظهار داشت: تاکنون ۴۵۰ بازدید از واحدهای صنفی از ابتدای سال از طریق اتاق اصناف و گشت‌های مشترک انجام شده که این بازدیدها منجر به صدور ۴۳ گزارش تخلف به ارزش یک میلیارد ریال و ارسال به تعزیرات شده است.

وی در ادامه با اشاره به پلمب‌های اخیر صنوف دارای تکرار تخلف بیان داشت: تاکنون ۱۴صنف متخلف پلمب و انواع سوسیس و کالباس تاریخ گذشته، آدامس مخدر ناس و بی تی، تقریبا ۵۰ کیلو معدوم‌سازی گوشت چرخ کرده و مرغ منجمد و دل و جگر بسته‌بندی و ۱۰۰ کیلو گوشت گوساله منجمد تاریخ گذشته توسط بهداشت و دامپزشکی کشف و معدوم شد.

رئیس اتاق اصناف شهرستان ورامین با تاکید بر تداوم بازرسی‌ها در راستای ایمن‌سازی از حیث تخلف و ارتقاء امنیت غذایی تصریح کرد: تاکنون طی گشت‌های مشترک با اماکن و گشت اصناف ۶۵ برگه اخطار اماکن بدون پروانه کسب صادر شده و ۵۰ گزارش ارسالی مردمی به ستاد خبری ۱۲۴ در کوتاه‌ترین زمان پاسخگویی و پیگیری شده و در سامانه سیمبا ثبت شده است.

شیرکوند در پایان با اشاره به اهمیت حمایت مردم در رصد بازار و کار صنوف خاطرنشان کرد: حمایت مردمی و ریزبینی مردم در راستای برخورد با خاطیان در حوزه نظارت بر صنوف تاثیر داشته و از این حمایت مردمی شاکر خدا بوده و از مردم عزیز ورامین خواستار تداوم این ارتباط هستیم.

ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب شرق تهران استان تهران واقع شده و دارای دو بخش مرکزی و بخش جوادآباد است.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از