حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
رئیس اداره تبلیغات اسلامی فیروزکوه:

فیروزکوهی‌ها در محکومیت شهادت اسماعیل هنیه تجمع می‌کنند

فیروزکوهی‌ها در محکومیت شهادت اسماعیل هنیه تجمع می‌کنند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فیروزکوه از برگزاری تجمع مردمی در پی شهادت اسماعیل هنیه در این شهرستان خبر داد.

حجت‌الاسلام داوود ضمیر رضوانی در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، اظهار کرد: در پی اقدام ددمنشانه و بزدلانه رژیم کودک‌کش صهیونیستی و ترور شهید اسماعیل هنیه، رهبر برجسته مقاومت فلسطین حماس در تهران، همه آزادگان جهان متاثر شدند، خصوصاً ملت ایران که میزبان این شهید عزیز بود.

وی بیان کرد: در همین راستا مردم شهرستان فیروزکوه ضمن محکومیت شدید این جنایت، روز جمعه ۱۲ مرداد پس از اقامه نماز جمعه در مقابل مسجد امام حسین (ع) شهر فیروزکوه تجمع خواهند کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فیروزکوه با بیان اینکه ویژه برنامه‌های متعددی برای گرامیداشت شهادت شهید هنیه در سطح شهرستان و مساجد پیش‌بینی شده است، عنوان کرد: امشب پس از اقامه نماز مغرب و عشاء مراسمی با حضور و سخنرانی سردار حسین موسوی از فرماندهان جبهه مقاومت در مسجد جامع شهر فیروزکوه برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام ضمیر رضوانی تصریح کرد: این اقدام عزم جبهه مقاومت را برای نابودی باند جنایتکار صهیونیستی بیش از پیش خواهد کرد و ثمره خون شهدای مقاومت چیزی جز نابودی رژیم غاصب صهیونیستی نیست.

وی تأکید کرد: رژیم سفاک و فاسد صهیونیستی با این جنایت گامی بزرگ برای نابودی خود برداشت و شرایط را برای فروپاشی مهیاتر از گذشته کرد، آنچه به عنوان یک وظیفه برای تمامی آزادگان جهان مطرح است، قطع شریان‌های حیاتی و منابع انرژی، کمک‌های اقتصادی و نظامی به این رژیم پلید است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فیروزکوه خاطرنشان کرد: ترور ناجوانمردانه شهید اسماعیل هیچ خللی در اراده فلسطینیان برای بازپس‌گیری سرزمین مادری‌شان ایجاد نخواهد کرد بلکه عزم آنان راسخ تر خواهد شد.

گفتنی است، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس که از روز گذشته ۹ مرداد برای شرکت در مراسم تحلیف ریاست‌ جمهوری به ایران سفر کرده بود، بامداد امروز به همراه یکی از محافظانش در اقدامی تروریستی به شهادت رسید.

انتهای خبر/*

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از