حالت تاریک
دوشنبه, 18 تیر 1403
فرماندار فیروزکوه خبر داد:

فعالیت 54 شعبه اخذ رای در فیروزکوه

فعالیت 54 شعبه اخذ رای در فیروزکوه

فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: فرایند برگزاری دومین مرحله چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان فیروزکوه در 54 شعبه اخذ رای در حال انجام است.

محمد حیدری‌منش، صبح امروز در حاشیه بازدید از شعب اخذ رای در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، اظهار کرد: امروز در شهرستان فیروزکوه فرآیند اخذ رای و اجرای مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور همه عوامل اجرایی، نظارت و همچنین عزیزان در مجموعه فراجا و اعضای شورای تامین آغاز شد.

وی بیان کرد: در ۵۴ شعبه اخذ رای بصورت برخط احراز هویت انجام می‌شود و تمام تمهیدات و برنامه‌ها برای تامین ظرفیت‌های لازم برای اخذ آرای مردم ایجاد شده است.

رئیس هیات اجرایی انتخابات شهرستان فیروزکوه اشاره داشت: این توفیق را داشتیم در مرحله اول انتخابات ریاست جمهوری مشارکت بالای ۸۳ درصدی را ثبت کنیم؛ امیدواریم که خداوند توفیق دهد که در این مرحله هم مشارکت بیشتری را شاهد باشیم و قطعاً مردم شریف شهرستان فیروزکوه که همواره در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی پای کار بودند امروز هم حماسه دیگری را در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری خلق خواهند کرد.

حیدری‌منش بیان کرد: در فرآیند انتخابات در شهرستان فیروزکوه بیش از یک‌هزار و ۷۰۰ نفر در شهرستان فیروزکوه در حال برگزاری هستند؛ در کنار این عزیزان مجموعه خدماتی، درمانی و امدادی شهرستان فیروزکوه در حالت آماده‌باش هستند.

وی همچنین در خصوص صندوق سیار در برگزاری انتخابات در این شهرستان، تاکید کرد: در حال حاضر در مناطق عشایری با توجه به فصل ییلاق تمهیدات لازم برای اخذ آرای مردم انجام شده است؛ در برخی مناطق خودروهایی در اختیار عزیزان قرار گرفته که مردم را به نقاطی که آنتن دارد انتقال دهد تا بتوان برخط احراز هویت انجام داد.

فرماندار فیروزکوه خاطرنشان کرد: تمهیدات لازم برای اخذ آرا برای کسانی که در منازل خود بستری هستند و یا توان جسمانی ندارند با استفاده از صندوق سیار پیش‌بینی شده است.

گفتنی است، دومین مرحله چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ازساعت 8  صبح امروز جمعه 15 تیر ماه در سراسر کشور در حال برگزاری است.

انتهای خبر/*

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از