حالت تاریک
پنج‌شنبه, 13 اردیبهشت 1403
امام جمعه فیروزکوه:

عملیات وعده صادق، اخلاقی‌ترین عملیات تاریخ بود

عملیات وعده صادق، اخلاقی‌ترین عملیات تاریخ بود

امام جمعه فیروزکوه گفت: عملیات وعده صادق ترس آمریکا از ایران را ثابت کرد، زیرا رئیس‌جمهور آمریکا بلافاصله اعلام کرد که در هیچ عملیاتی علیه ایران شرکت نخواهند کرد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «تهران نیوز»، حجت‌الاسلام حیدری در خطبه‌های عبادی - سیاسی نماز جمعه امروز اظهار کرد: بر اساس آیه شریفه قرآن، هرگاه در جامعه ایمانی تقوا حاکم شود، برکات آسمانی و زمینی نازل خواهد شد.

وی گفت: کسی که اهل کفر و الحاد باشد، در دنیا دچار سنّت استدراج و امهال هستند و به حال خود واگذار می‌شود ولی در آخرت دچار عذاب الهی خواهد شد.

خطیب نمازجمعه فیروزکوه خاطرنشان کرد: مسئولان نسبت به اجرای دستورات نورانی اسلام و زیست عفیفانه وظیفه دارند و از اقدامات نیروی انتظامی حمایت می‌کنیم، ولی دستگاه‌های فرهنگی همچون ارشاد و تبلیغات، آموزش و پرورش هم نسبت به ترویج زیست عفیفانه برای نسل جوان باید به وظیفه خود عمل کنند.

حجت‌الاسلام حیدری در ادامه عنوان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فرزند برومند و مولود انقلاب اسلامی است و در عرصه‌های مختلف دفاع از کشور، خدمت‌رسانی و عرصه‌های فرهنگی همیشه در خط مقدّم است؛ سپاه غیور و قهرمان ما نخواهند گذاشت کسی به کشور تعرض کند و هرگونه اقدام را قاطعانه پاسخ خواهند داد.

وی خاطرنشان کرد: عملیات «وعده صادق» با رمز مبارک «یا رسول الله» نشان داد که دوران بزن در رو تمام شده است و اگر رژیم صهیونیستی اقدام دیگری بکند، پاسخ سخت‌تری داده خواهد شد.

امام جمعه فیروزکوه بیان داشت: رسانه‌های ضدانقلاب و غربگراهای ترسو و خائن، تلاش می‌کنند اقدام ارزشمند سپاه را خدشه وارد کنند، زیرا ناراحتی آنها به خاطر سیلی سختی است که ارباب صهیونیستی آن‌ها خورده است.

حجت‌الاسلام حیدری اذعان داشت: عملیات وعده صادق، بزرگ‌ترین عملیات پهپادی تاریخ، بی‌سابقه‌ترین عملیات هوایی ایران و شدیدترین حمله به رژیم صهیونیستی بعد از اشغال فلسطین بود که موجب تحقیر این رژیم شد.

وی گفت: علیرغم اینکه ایران می‌توانست از سوریه و لبنان حمله غافلگیرانه کند، ولی از خاک کشور حمله کرد تا ثابت کند که اگر بخواهد می‌تواند تل‌آویو و حیفا را با خاک یکسان کند.

امام جمعه فیروزکوه خاطر نشان کرد: این عملیات ترس آمریکا از ایران را ثابت کرد، زیرا رئیس‌جمهور آمریکا بلافاصله اعلام کرد که در هیچ عملیاتی علیه ایران شرکت نخواهند کرد.

حجت‌الاسلام حیدری اظهار داشت: عملیات وعده صادق، یکی از اخلاقی‌ترین عملیات‌های تاریخ بود زیرا نه بیمارستان و نه فروشگاه و محل تجمع مردم زده شد بلکه فقط مراکز نظامی که در اقدام تروریستی سوریه استفاده شده بود، مورد هدف قرار گرفت؛ به اعتراف سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی، عملیات ایران 100 درصد موفقیت‌آ‌‌میز بود.

انتهای خبر/*

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از