حالت تاریک
پنج‌شنبه, 13 اردیبهشت 1403
امام جمعه ملارد:

عملیات «وعده صادق» نمایش قدرت موشکی بود

عملیات «وعده صادق» نمایش قدرت موشکی بود

امام جمعه ملارد گفت: عملیات «وعده صادق» نمایش قدرت موشکی انقلاب اسلامی ایران بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، حجت‌الاسلام مهدی خوبانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ملارد، ضمن دعوت خود و دیگر نمازگزاران به تقوای الهی اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نماد یک نهاد انقلابی است.

وی افزود: سپاه پاسداران با حضور با برکت و مخلصانه خود پس از تشکیل به فرمان امام راحل در دوم اردیبهشت سال ۱۳۵۸ در عرصه‌های گوناگون حضور مؤثر داشته و امروز به یک نیروی امنیتی، سازندگی، خدمت‌رسان، کارآمد و خستگی‌ناپذیر برای ایران اسلامی تبدیل شده است.

امام جمعه ملارد عنوان کرد: ایران اسلامی در عملیات «وعده صادق» از موشک‌های پیشرفت خود استفاده نکرد اما دشمنی که با تمام تجهیزات و هم پیمانانش مقابله کرد، زمین‌گیر و ضربه سختی خورد.

حجت‌الاسلام خوبانی بیان کرد: عملیات «وعده صادق» این پیام را برای اسرائیل و آمریکا داشت که قدرت ایران چقدر است و به آنان فهماند که قدرت نظامی ایران به قدری است که از هر نقطه ایران می‌تواند با عبور از گنبد آهنین، هدف از پیش تعیین‌شده در خاک اسرائیل را نابود کند.‌

وی گفت: ایران اسلامی در عملیات «وعده صادق» فقط یک سیلی به اسرائیل زد، انتقام اصلی زمانی است که این غده سرطانی از بین برود.

منبع: مهر

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از