حالت تاریک
پنج‌شنبه, 31 خرداد 1403
دبیر جشنواره تن‌پوش نور خبر داد:

طراحی، تولید و برندسازی در جشنواره لباس

طراحی، تولید و برندسازی در جشنواره لباس

دبیر اولین جشنواره مد و لباس «تن‌پوش نور» گفت: طراحی، تولید، عرضه و برندسازی از اهداف برگزاری این جشنواره است.

مریم سادات خرمدره در گفتگو با خبرنگار سرویس فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، اظهار کرد: یکی از نواقص جشنواره‌های مد و لباس در کشور این است که خروجی مناسبی ندارند، اما در جشنواره تن‌پوش نور با تعامل اصناف، اداره فرهنگ و ارشاد و سایر ادارات می‌کوشیم خروجی آن را در بین مردم شاهد باشیم.
وی با تأکید بر اینکه اقدامات فرهنگی و تخصصی بدون خروجی در میان اقشار جامعه فاقد اثر‌گذاری مناسب هستند، بیان کرد: نخستین جشنواره مد و لباس تن‌پوش نور ۹ تا ۱۵ تیرماه با حضور شرکت‌کنندگانی از همه شهرستان‌های استان تهران برگزار می‌شود.
دبیر اولین جشنواره مد و لباس «تن‌پوش نور» تصریح کرد: این جشنواره در سه بخش پوشاک نوجوان، آقایان و بانوان برگزار می‌شود و همچنین برای نخستین بار بخش ویژه‌ای برای دانش آموزان و دانشجویان دیده شده است. 
خرمدره با اشاره به قدرت خلاقیت و ایده‌پردازی دانش‌آموزان و دانشجویان، افزود: هدف از این اقدام در جشنواره آشناسازی این قشر با فضای کسب و کار رشته تحصیلی و آغاز به کار آن‌ها است. 
وی اظهار کرد: با توجه به شعار سال مبنی بر مشارکت مردم، برای جذب بیشتر قشر دانش‌آموز و دانشجو در جشنواره تن‌پوش نور و ارتباط آنها به عنوان طراحان لباس با تولیدکنندگان و بازار کار تلاش می‌شود. 
دبیر اولین جشنواره مد و لباس «تن‌پوش نور» خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این جشنواره برقراری ارتباط میان تولیدکنندگان و طراحان لباس است تا طرح‌هایی که در جشنواره مورد استقبال عمومی قرار می‌گیرد، تولید و در بازار عرضه شود.
خرمدره هدف از برگزاری جشنواره مد و لباس تن پوش‌نور را  شناسایی ظرفیت‌ها در سطح شهرستان‌های استان تهران دانست و افزود: گام اول برگزاری جشنواره بوده و در گام بعدی با ظرفیت‌هایی شناسایی شده تعامل و ارتباطات برقرار و آموزش های لازم به منظور  توانمندسازی آنها داده می‌شود. 
انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از