حالت تاریک
سه‌شنبه, 11 اردیبهشت 1403
کارشناس مسائل راهبردی مطرح کرد

صبر استراتژیک ایران در پاسخ به جنایت صهیونیست‌ها

صبر استراتژیک ایران در پاسخ به جنایت صهیونیست‌ها

کارشناس مسائل راهبردی گفت: جمهوری اسلامی ایران با صبر استراتژیک به جنایت رژیم صهیونیستی در حمله کنسولگری کشورمان پاسخ می‌دهد.

نوید کمالی در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز،» اظهار کرد: از زمان آغاز حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، بیش از ۳۵ هزار نفر کشته، ۷۵ هزار نفر مجروح و ۸ هزار نفر مفقود شده‌اند.

وی بیان کرد: اگر چه در جریان عملیات طوفان‌الاقصی رژیم صهیونیستی کوشید در افکار عمومی چهره‌ خود را تطهیر کند که در ادامه و با ارتکاب جنایات وحشیانه و غیرانسانی صهیونیست‌ها، جبهه رسانه‌ای مقاومت توانست افکار عمومی را نسبت به جنبه‌های تاریک جنگ غزه روشن کند.

کارشناس مسائل راهبردی با اشاره به برخی پیش‌بینی‌ها مبنی بر پایان یافتن جنگ در غزه تا یک ماه آینده، خاطرنشان کرد: با بسته شدن پرونده جنگ غزه، دوران عمر سیاسی نتانیاهو نیز در حالی به پایان خواهد رسید که رژیم جعلی صهیونیستی به هیچ‌یک از اهداف خود،در ۶ ماه جنایتگری و حمله به خاک فلسطین دست نیافته و عملأ موفقیتی کسب نکرده است.

کمالی تأکید کرد: رژیم صهیونیستی اینک در بن‌بست غزه گرفتار شده و از سویی فشارهای انتخاباتی در آمریکا، از حمایت‌های این کشور به صهیونیست‌ها در جریان تجاوزگری به خاک فلسطین کاسته و همچنین فشارهای افکار عمومی علیه جنایتگری‌های رژیم صهیونیستی و افزایش هزینه‌های جنگ برای آنها زیاد شده است.

وی تصریح کرد: بر این اساس نتانیاهو با صدور دستور حمله به کنسولگری ایران و پیش‌بینی واکنش سخت کشورمان طی ۷۲ ساعت، به دنبال فراهم کردن زمینه طولانی شدن جنگ بود.

کارشناس مسائل راهبردی تأکید کرد: منافع ملی ایجاب می‌کند جمهوری اسلامی ایران با صبر استراتژیک به این جنایت صهیونیست‌ها پاسخ دهد، چرا که در وهله اول هرگونه اقدام شتابزده ممکن است کشور را با التهاب و چالش‌های اقتصادی مواجه کند.

کمالی اظهار کرد: بر این اساس جمهوری اسلامی ایران با صبر از روی آگاهی، به این جنایت پاسخ خواهد داد، اما رژیم صهیونیستی زمان، مکان و نحوه پاسخ ایران را نمی‌داند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از