حالت تاریک
دوشنبه, 11 تیر 1403
سردار قاآنی:

شهید امیرعبداللهیان شخصیتی خستگی‌ناپذیر بود

شهید امیرعبداللهیان شخصیتی خستگی‌ناپذیر بود

فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: یکی از کسانی که پیام مقاومت را در چارچوب قواعد بین‌المللی مطرح کرد، شخصیت بزرگ و خستگی‌ناپذیر شهید امیرعبداللهیان بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز» سردار اسماعیل قاآنی صبح امروز در مراسم چهلمین روز شهادت شهید امیرعبداللهیان در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) اظهار کرد: شهید امیرعبداللهیان در دوران حیاتش برجستگی‌هایی را نسبت به هم‌ترازانش داشت که تمرکز بر بازگو کردن فضائل آن شهید پس از شهادت او بود.

وی بیان کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان یک انقلاب جهان‌شمول فراگیر حرف جدیدی از اسلام و انقلاب ارائه شد، در عرصه ارتباطات بین‌المللی باید کسانی باشند که حرف‌ها را در چارچوب ارتباطات بین‌المللی پیاده و منتقل کنند.

فرمانده نیروی قدس سپاه تأکید کرد: یکی از کسانی که پیام مقاومت را به خوبی در چارچوب قواعد و روابط بین‌المللی به کشورهای منطقه و فراتر از آن در عرصه‌های بین‌المللی مطرح کرد، شخصیت بزرگ، ارزشمند با صداقت و اخلاص متخصص و خستگی‌ناپذیر شهید امیرعبداللهیان بود.

سردار قاآنی تصریح کرد: شهید امیرعبداللهیان دلاور خستگی‌ناپذیری بود که شب و روز نمی‌شناخت و هر روز عرصه جدیدی برای دفاع از مقاومت باز می‌کرد و در برابر آنهایی که علیه مقاومت ایستاده بودند، می‌ایستاد و همه تلاش خود را برای شنیده شدن صدای مقاومت به کار می‌گرفت.

وی از شهید امیرعبداللهیان به عنوان صدای رسای مقاومت در عرصه بین المللی یاد و خاطرنشان کرد: در دوره‌ای که همه می‌کوشیدند مقاومت را منزوی کنند، این شهید والامقام حداقل سه بار از سوی شورای امنیت سازمان ملل دعوت شده و با صدای بلند حرف مقاومت را منعکس کرد.

فرمانده نیروی قدس سپاه بیان کرد: کسی که به دنبال استمرار راه شهید رئیسی است، باید راه و مسیر حرکت او را به درستی شناخته و ادامه دهد، همچنان که شهید امیرعبداللهیان در طی دو دهه گذشته که حضور پررنگ‌تری در عرصه سیاسی داشته، همواره از نظام اسلامی و انقلاب دفاع کرده است.
 

سردار قاآنی افزود: امروز و در عرصه انتخابات آنهایی که حل مسائل را در گرو ارتباط با آمریکایی‌ها می‌دانند، مردانی هستند که نمی‌خواهند دلاورانه با دشمن بجنگند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از