حالت تاریک
شنبه, 07 مهر 1403
فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران:

شهید امیرعبداللهیان سردار دیپلماسی ایران بود

شهید امیرعبداللهیان سردار دیپلماسی ایران بود

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران گفت: باید از شهید امیرعبداللهیان با عنوان سردار دیپلماسی یاد کرد، وی به عنوان یک نیروی و یک شخصیت انقلابی در عرصه دیپلماسی تلاش‌های بسیار فراوانی در راستای احقاق حق جبهه مقاومت داشت.

سردار قربان‌محمد ولی‌زاده صبح امروز و در مراسم تشییع پیکر پاک شهید موسوی که در ری در حال برگزاری است، در جمع خبرنگاران، با اشاره به حضور پرشور مردم در تشییع پیکر مطهر شهدای خدمت اظهار کرد: روز گذشته شهرستان ری میزبان شهید حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه فقید کشور عزیزمان بودیم، یکبار دیگر مردم ری و سایر شهرستان‌های استان تهران با حضور پرشور خود از زحمات مجاهدین خدمت قدردانی کردند.

وی گفت: باید از شهید امیرعبداللهیان با عنوان سردار دیپلماسی یاد کرد؛ وی به عنوان یک نیروی برجسته و یک شخصیت انقلابی و جهادی در عرصه دیپلماسی تلاش‌های بسیار فراوانی در راستای احقاق حق جبهه مقاومت مخصوصاً در این مدتی که رژیم منحوس صهیونیستی جنایاتی در سرزمین غزه و فلسطین انجام داد، داشت.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران افزود: امروز ما می‌بینیم به واسطه بخشی از تلاش‌های این شهید عزیز، زمانی که دشمن می‌خواست نامی از فلسطین و غزه نباشد، در تمام دنیا از مظلومین غزه یاد می‌شود حتی مردم کشورهای اروپایی و آمریکا علیه رژیم صهیونیستی تظاهرات و راهپیمایی می‌کنند.

سردار ولی زاده بیان کرد: سابقه این چندین سال در شهرستان ری را بررسی کنید، جمعیتی نظیر جمعیت دیروز که برای تشییع پیکر شهدای خدمت حضور داشتند را ندیده بودیم، این به واسطه دین مداری و ولایت مداری مردمان مومن شهرری است که خادمان خود را به خوبی می‌شناسند.

وی تصریح کرد: امروز هم یکی از خادمان این کشور، کسی که جان خود را برای حفاظت و حراست از مسئولان نظام صرف کرد تا امور کشور به خوبی انجام شود روی دست مردم شهید پررور شهرری در حال تشییع است، شهید سید مهدی موسوی عاشقانه و خالصانه خدمت می‌کرد، حفاظت و حراست از مسئولان نظام را  خدمت به مردم می‌دانست.

انتهای خبر/*

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از