حالت تاریک
دوشنبه, 31 اردیبهشت 1403

شهرستان قرچک آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است

شهرستان قرچک آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است

فرماندار شهرستان قرچک گفت: قرچک به عنوان ایرانی کوچک با برخورداری از جاذبه‌های تاریخی و گردشگری، آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، حسین فخاری روز سه شنبه با اشاره به افتتاح پایگاه امدادرسانی و اطلاع رسانی ستاد تسهیل سفرهای نوروزی قرچک اظهار داشت: قرچک به عنوان ورودی شهرستان‌های جنوب شرق استان تهران همواره با آغاز نوروز با ورود مسافران نوروزی از سراسر کشور مواجه است که برای دسترسی به محور امام رضا(ع) از آن عبور می‌کند از این رو تمامی دستگاه ها و نهادهای شهرستان در آماده باش کامل به سر برده و تمامی امکانات را برای پذیرایی از مسافران فراهم نموده‌اند.

وی افزود: قرچک با برخورداری از آثار تاریخی از جمله تپه ۷ هزار ساله پردیس، پل تاریخی باقرآباد محل شهادت کفن پوشان ورامین در خرداد ۱۳۴۲، امامزاده ابراهیم و امامزاده بی‌بی زبیده برخوردار است که همواره مورد توجه گردشگران قرار داشته است.

وی گفت: شهرداری قرچک از هفته‌های گذشته با اجرای طرح استقبال از بهار، شرایط شهرستان را برای ورود به سال نو و پذیرایی از مسافران فراهم کرده ضمن این که ستاد اسکان مسافران آموزش و پرورش با استقرار در مدرسه نمونه دخترانه ارشاد واقع در کمربندی شمالی شهرستان قرچک مستقر بوده و آماده پذیرایی از مسافران است.

فخاری اظهار داشت: ایستگاه راهنمای مسافران نوروزی به همت دفتر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در ورودی شهر مستقر گردیده و خدمات اطلاع رسانی و توزیع بروشورهای گردشگری جهت بازدید علاقمندان از مراکز دیدنی و تاریخی شهرستان را به مسافران ارائه می نماید.

وی بیان داشت: هم اکنون مجموعه فرمانداری، بخشداری، اورژانس، هلال احمر، راهنمایی و رانندگی، ناجا، شهرداری، مراکز بهداشتی و درمانی در آماده باش کامل به سر برده و شرایطی را فراهم کرده اند تا مسافران نوروزی در کمال آرامش، ایام خوشی را در این شهرستان سپری نموده و با سلامت از راههای منطقه برای ورود به تهران و سایر شهرستانهای اطراف پایتخت عبور استفاده کنند.

شهرستان قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب شرق استان تهران واقع شده است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/*

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از