حالت تاریک
دوشنبه, 28 خرداد 1403
امام جمعه فشافویه:

شخصیت آیت‌الله رئیسی هیچگاه تغییر نکرد

شخصیت آیت‌الله رئیسی هیچگاه تغییر نکرد

امام جمعه فشافویه گفت: در قرآن داریم که شهدا شخصیت‌هایی هستند که هرگز تبدیل نشده‌اند و تغییر نکرده‌اند، بدون شک آیت‌الله رئیسی چنین بود.

به گزارش پایگاه خبری «تهران نیوز»، حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسین امیری در خطبه‌های نماز عبادی-سیاسی  جمعه این هفته فشافویه گفت: در مملکت امام هشتم شخصیتی که ۳ سال پیش در روز ولادت امام هستم خدمت خدمت مقدس خود رد شروع گرد در روز ولادت امام هستم آسمانی شد.

وی ادامه داد: روزهای بسیار سختی برای ملت عزیز، باوفا و مهربان ایران پشت‌ سر گذاشته شد، خداوند از خزانه بی‌نهایت و کرم لایزال خود برای ملت ایران جبران نماید گرچه شخصیت‌هایی که از دست دادین نظیر و بدیل ندارند.

امام جمعه فشافویه اظهار داشت: در یک پرواز چندین نفر از بهترین شخصیت‌ها و عزیزترین افراد به‌خصوص شهید رئیسی عزیز در حال خدمت به مردم به سفر ابدی رفته و به سوی پروردگار متعال پر گشودند، امیدواریم که جایگاه آن‌ها نزد خداوند متعال بهترین جایگاه باشد.

وی افزود: در قرآن داریم که شهدا شخصیت‌هایی هستند که هرگز تبدیل نشده‌اند و تغییر نکرده‌اند، بدون شک آیت‌الله رئیسی چنین بود.

حجت‌الاسلام امیری یادآور شد: شهید رئیسی آن زمانی که در قوه قضائیه بود یا تولیت آستان مقدس رضوی و یا زمانی که رئیس جمهور ایران شد تغییری در او شکل نگرفت و همان شخصیت را داشت، با همان اخلاق. 

وی افزود: زمانی که آقای رئیسی لباس خادمی امام هشتم را از تن درآورد و به جایگاه دیگری رفت در ذهن من بود که مگر می‌شود آدم نوکری امام هشتم را رها کند و به سمت دیگری برود، این موضوع را یکی از دوستان به آقای رئیسی گفت و ایشان فرموده بودند من نوکری امام رضا (ع) و جاروکشی درگاه ایشان را به تمام دنیا ترجیح می‌دهم اما چه کنم که احساس وظیفه کردم.

خطیب جمعه فشافویه تاکید کرد: این احساس وظیفه نیز از اشارات امام هشتم بوده است که تمام کنایه، طعنه و حرف از دوست و دشمن را پذیرفت تا به تکلیف خود عمل کند بلکه گره‌ای از کار مردم باز شود.

انتهای خبر/*

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از