حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر فیروزکوه:

سهم ۶۱ درصدی اعتبار عمرانی در بودجه شهرداری

سهم ۶۱ درصدی اعتبار عمرانی در بودجه شهرداری

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و عمران شهری شورای اسلامی شهر فیروزکوه گفت: در بودجه سال جاری شهرداری فیروزکوه، ۳۹ درصد برای هزینه‌های جاری و ۶۱ درصد آن برای پروژه‌های عمرانی در نظر گرفته شده است.

نیما سراج در گفتگو با خربنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، اظهار کرد: از اولویت‌های عمرانی امسال شورای اسلامی و شهرداری فیروزکوه، ساختمان جدید شهرداریست که درصورت استقبال به‌موقع پیمانکاران و فصل کاری مساعد، در چهارمین سال این دوره شورا تکمیل می‌شود.

وی گفت: اولویت‌ دیگر عمرانی، اجرای فاز اول معبر ارتباطی خیابان شهید فامیلی به شهرک کوهسار و میدان مقابل دانشگاه آزاد اسلامی است که ضمن ایجاد دسترسی مناسب به دو دانشگاه آزاد اسلامی و پیام نور، موجب تسهیل عبور و مرور شهری و کاهش ترافیک بلوار بسیج در ترددهای پرتراکم مسافران می‌شود.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و عمران شهری شورای اسلامی شهر فیروزکوه با اشاره به آسفالت معابر شهری، افزود: نهضت آسفالت در سطح شهر فیروزکوه در دست اجراست و برای آسفالت معبر شهرک مخابرات، منتظر اجرای پروژه آبفا هستیم.

سراج بیان نمود: همچنین اصلاح المان برخی میادین و پیاده‌روسازی معابر ۱۸ متری شهید مطهری، شهرک کوهسار و دشت ناصر اجرا می‌شود، بهسازی پل میان خیابان‌های تختی و شهید سعادت‌نژاد تکمیل خواهد شد تا پس از سال‌ها، سروصدای ناشی از ارتعاشات آن، موجب آزار همسایه‌ها نشود، اجرای تونل نوری بعضی پیاده‌روها، زهکش برخی کوچه‌ها، ارتقا و بهسازی ادوات بوستان‌ها از دیگر برنامه‌های شورای اسلامی و شهردای فیروزکوه ست.

وی با اشاره به یکی از مطالبات مردم فیروزکوه در خصوص شهربازی، گفت: شهربازی روباز شهرداری سال‌ها به‌دلیل استاندارد نبودن بلااستفاده مانده و مقرر شد، اگر اخذ استاندارد و بهره‌برداری از آن ممکن نیست، جمع‌آوری شود تا بخش خصوصی با حمایت شهرداری، شهربازی سرپوشیده اجرا نماید.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و عمران شهری شورای اسلامی شهر فیروزکوه عنوان کرد: در چهارمین سال این دوره شورا، پیگیری مضاعف برخی از مهمترین موضوعات عمران شهری در دستورکار است تا بتوانیم در فصول کاری، خدمات‌ مطلوبی به شهروندان ارائه داده و تا حد امکان پروژه‌های نیمه‌تمام را تکمیل و رضایتمندی شهروندان عزیز را افزایش دهیم.

سراج یادآور شد: شرط تحقق بودجه پیش‌بینی شده بیش از ۱۳۰ میلیارد تومانی سال جاری شهرداری فیروزکوه که ۳۹ درصد آن برای هزینه‌های جاری و ۶۱ درصد آن برای پروژه‌های عمرانی در نظر گرفته شد، وصول درآمد است.

انتهای خبر/*

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از