حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
فرماندار شهرستان ری:

ری شهرداری ویژه می‌خواهد

ری شهرداری ویژه می‌خواهد

فرماندار شهرستان ری گفت: پیشنهاد تبدیل شهرداری منطقه ۲۰ تهران به شهرداری ویژه به شورای شهر تهران ارائه شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، مهدی باب‌الحوائجی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان ری با اشاره به گستردگی فعالیت شهرداری منطقه ۲۰ تهران در حوزه جغرافیایی شهر ری، اظهار کرد: پیشنهاد تبدیل این منطقه از مناطق شهرداری تهران به شهرداری ویژه ری با اعتبارات، مصوبات و اختیارات مستقل به شورای شهر تهران پیشنهاد شده است.

وی با اشاره به رونمایی از سند توسعه شهرستان ری بر مبنای قانون برنامه هفتم توسعه در آینده نزدیک، بیان کرد: بر این اساس برنامه‌ریزی‌ها، سیاست‌گذاری‌ها و تصمیم‌گیری‌ها بایستی حول محور این سند و در راستای شتاب بخشیدن به روند توسعه در ری صورت گیرد.

فرماندار ری از تشکیل قرارگاهی برای حل موضوع آب در این شهرستان خبر و ادامه داد: اقدامات چشمگیر زیرساختی در این زمینه انجام شده و اعتبارات خوبی اختصاص یافته است.

باب‌الحوائجی سپس به موضوع سکونت اتباع غیرمجاز و چالش‌های آن در شهرستان ری اشاره و تأکید کرد: در این راستا با استقرار سامانه صیام در باقرشهر، روند شناسایی اتباع غیرمجاز در حال انجام است.

وی در ادامه خطاب به خبرنگاران و فعالان رسانه، تصریح کرد: ری شهرستانی بزرگ و با قابلیت‌های زیاد است و باید برای معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های آن برنامه‌های بزرگ داشته باشید.

فرماندار شهرستان ری از رسانه به عنوان یکی از ارکان حکمروایی و مدیریت شهری یاد و اظهار کرد: رسانه نهادی اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و امنیتی بوده و اصحاب رسانه با ایفای نقش‌های دوسویه بین مردم و مسئولان، چشم بینا و گوش شنوای جامعه هستند.

باب‌الحوائجی رسانه‌ها را با ایفای نقش رسانا، انتقال‌دهنده انرژی به جامعه و مدیران خواند و افزود: تقوای الهی، شناخت، معرفت، کارشناس و اهل مطالعه بودن، ممارست، استمرار، خستگی‌ناپذیری و علاقه‌مندی نسبت به ایفای تکالیف رسانه‌ای در راستای با مردم و برای مردم بودن بستر را برای ایفای درست رسالت خبرنگاران فراهم می‌کند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از