حالت تاریک
سه‌شنبه, 11 اردیبهشت 1403
مشاور راهبردی ریاست شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور:

رژیم صهیونیستی توان بازگشت به گذشته را ندارد

رژیم صهیونیستی توان بازگشت به گذشته را ندارد

مشاور راهبردی ریاست شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: در جنگ‌های گذشته هرچه بود رژیم صهیونیستی حمله می‌کرد ولی امروز توان بازگشت به دوره حمله و پدافند ندارد و اکنون فقط از خود دفاع می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «تهران نیوز»، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حمید آقایی ظهر امروز در مراسم راهپیمایی روز قدس شهر دماوند اظهار داشت: در سال ۵۷ تصور می‌شد مسئله قدس یک مسئله عربی است ولی امام راحل این مهم را یک مسئله جهانی معرفی کردند و امروز شاهد هستیم که تمامی کشورهای مختلف جهان روز قدس را مهم می‌دانند.

وی ادامه داد: با گذشت ۶ ماه از عملیات طوفان الاقصی، همچنان جنایت رژیم صهیونیستی در غزه ادامه دارد و شاهد شهادت زن و مرد و کودک هستیم اما بدانید این جنگ این رژیم غاصب را انقدر زمین‌گیر، بیچاره و گرفتار کرده است. 

مشاور راهبردی ریاست شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور خاطرنشان کرد: در جنگ‌های گذشته هرچه بود رژیم صهیونیستی حمله می‌کرد ولی امروز توان بازگشت به دوره حمله و پدافند ندارد و اکنون فقط از خود دفاع می‌کند؛ هر کاری رژیم صهیونیستی می‌کند کنش نیست بلکه واکنش است.

حجت‌الاسلام آقایی بیان کرد: رژیم اشغالگر قدس در طول این سال‌ها تلاش کرده ساختار اصلی امنیت خود را حفظ کند؛ حکومت این رژیم چند ستون دارد که یکی از این ستون‌ها جنگ و حمله سریع است و ستون دوم آنها این است که نباید جنگ به داخل کشورشان کشیده شود و حاشیه ام‌نشان به خطر افتد ولی امروز شاهد هستیم حماس امنیت آنها را به هم ریخته است.

وی گفت: آنها به دنبال اين بودند که ارتش قدرتمند درست کنند و به گونه‌ای عمل کنند که هیچگاه غافلگیر نشوند ولی در این جنگ تمام ستون‌های اصلی دولت غاصب صهیونیستی به هم ریخته و دیگر کمر راست نخواهد کرد.

این مقام مسئول بیان داشت: این جنگ موجب شد تا برای نخستین بار جبهه مقاومت تبدیل به شبکه مقاومت شد و البته با هم همکاری داشتیم ولی امروز این مهم را به عینه در دیگر کشورها شاهد هستیم.

حجت‌الاسلام آقایی افزود: در عملیات طوفان الاقصی شهرهای رژیم صهیونیستی تبدیل به شهر ارواح شده و بسیاری از مردم شهرک‌نشین، محل زندگی خود را خالی کردند و برای نخستین بار است که هر روز تخریب پایگاه‌های آمریکایی و حملات به سمت آنها بیشتر می‌شود.

وی گفت: امروز رژیم کودککش صهیونیستی دست و پا می‌زند و روز به روز توان آنان گرفته می‌شود و قطعاً نابودی آن نزدیک است و جشن روز قدس را در مسجدالاقصی برگزار خواهیم کرد.

انتهای خبر/*

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از