حالت تاریک
جمعه, 08 تیر 1403
فرمانده سپاه استان تهران خبر داد:

رونمایی از پوستر کنگره شهدای استان تهران

رونمایی از پوستر کنگره شهدای استان تهران

فرمانده سپاه سیدالشهداء (ع‌) استان تهران گفت: در سومین روز از دهه کرامت پوستر، تیزر و دو سرود ویژه کنگره ملی ۱۲ هزار شهید شهرستان‌های استان تهران رونمایی شدند.

سردار قربان‌محمد ولی‌زاده در گفتگو با خبرنگار سرویس فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، اظهار کرد: در پوستر کنگره ملی ۱۲ هزار شهید استان تهران با شعار «راست قامتان جاودانه تاریخ» در کنار تصاویر گل‌های لاله‌ به عنوان نماد شهید و شهادت، تصویر قله دماوند به مثابه نماد ایستادگی و عظمت مردم در پیروزی نهضت انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس دیده می‌شود.
وی تأکید کرد: اقتدار و استقامت ایران اسلامی مرهون خون‌های پاک شهیدانی است که جان خود را در راه پیروزی و استقرار انقلاب و حراست از میهن پاک اسلامی فدا کرده و جاودانه شده‌اند.
فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع‌) استان تهران افزود: همچنین تیزر کنگره ملی ۱۲ هزار شهید شهرستان‌های استان تهران به همت بسیج هنرمندان تهیه شده و در صدا و سیما و پخش می‌شود.
سردار ولی‌زاده ادامه داد: این تیزر علاوه بر صدا و سیما، در بستر کانال‌ها و فضای مجازی به منظور اطلاع‌رسانی برای حضور مردم در اجلاسیه نهایی کنگره ملی ۱۲ هزار شهید شهرستان‌های استان تهران در سوم خرداد ۱۴۰۳ در حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره)، پخش می‌شود.
 وی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان ‌کرد: برگزاری اجلاسیه شهدای اقشار استان تهران از روز گذشته و با برگزاری اجلاسیه شهدای سلامت استان تهران در شهرستان پاکدشت آغاز شده و در ۱۰ شهرستان استان برگزار می‌شود.
فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع‌) استان تهران ادامه داد: در این اجلاسیه‌ها برنامه های متنوعی با حضور مسئولان کشوری، لشکری و استانی، خانواده‌های معظم شهدای استان تهران و اقشار مردم برگزار می‌شود‌. 
انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از