حالت تاریک
شنبه, 09 تیر 1403
فرمانده سپاه شهرستان ری:

رهنمودهای رهبر انقلاب معیار انتخاب اصلح است

رهنمودهای رهبر انقلاب معیار انتخاب اصلح است

فرمانده سپاه حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) شهرستان ری گفت: توجه به رهنمودها و بیانات مقام معظم رهبری، از شاخص‌های شناسایی و انتخاب اصلح است.

روح‌الله قنبری در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، اظهار کرد: انتخابات یکی از عرصه‌ها و صحنه‌های سرنوشت‌ساز و تعیین‌کننده در کشور ما محسوب می‌شود که همگان موظف به مشارکت و ایفای نقش فعال در آن هستیم.

وی با تاکید بر اینکه توجه به معیارهای انتخاب اصلح منجر به انتخابی درست و آگاهانه می‌شود، بیان کرد همواره در آستانه برگزاری انتخابات اهتمام به شناخت شاخصه‌ها و ویژگی‌های کاندیدای اصلح از امنیت بسیار بالایی برخوردار است و توجه به اصول مورد تائید قانون اساسی و مقام معظم رهبری کار شناسایی انتخاب اصلح را آسان می‌کند.

فرمانده سپاه حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) شهرستان ری با بیان برخی از شاخص‌ها و ویژگی‌های کاندیدای اصلح از نگار رهبر انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: دین‌داری و اعتقاد قلبی و عملی به اسلام، انقلاب اسلامی و قانون اساسی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین ویژگی‌ها به شمار می‌روند.

قنبری تاکید کرد: از نگاه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی کاندیدای اصلح علاوه بر برخورداری از مدیریت و کفایت لازم، بایستی دارای روحیه مبارزه با فساد و فسادستیزی بوده و خود را ملزم به رعایت و اجرای عدالت در بین جامعه کند.

وی با اشاره به تاکید همواره مقام معظم رهبری به پیشبرد کشور با تکیه بر ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داخلی، افزود: بر اساس این اصل مهم، برخورداری از سابقه عملکرد و کار انقلابی البته با مدیریت، رویکرد و همت جهادی از شاخصه‌های مهم در انتخاب فرد اصلح به شمار می‌روند.

فرمانده سپاه حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) شهرستان ری ادامه داد: توجه به اقشار ضعیف و کم‌توان جامعه همواره از موضوعات مورد تاکید رهبر انقلاب اسلامی بوده و معظم‌له در کنار بیان ویژگی‌های دیگری مانند تقوا، مدیریت و کفایت، از آن به عنوان یکی از شاخصه‌ها و ویژگی‌های انتخاب اصلح یاد کرده‌اند.

قنبری تصریح کرد: مردمی بودن و حضور در بین آحاد مردم، برخورداری از عملکرد و پیشینه کاری موفق و اهتمام به تقویت روحیه امیدواری در بین مردم برخی دیگر از ویژگی‌ها و اصولی هستند که به شناخت و انتخاب فرد اصلح کمک می‌کنند.

وی با اشاره به تاکید همواره مقام معظم رهبری به بهره‌گیری از ظرفیت جوانان در حل مسائل کشور، گفت: جوان‌گرایی و مشارکت دادن جوانان در پیشبرد اهداف کشور و انقلاب از ملاک‌ها و ویژگی‌هایی است که می‌تواند به انتخاب اصلح کمک کند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از