حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
وصیت‌نامه شهید «سید علی حسینی»؛

رفتن در راه خدا حیات است

رفتن در راه خدا حیات است

در ادامه بخشی از وصیت‌نامه والامقام «سید علی حسینی» را برای علاقه‌مندان منتشر می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، شهید «سیدعلی حسینی»، یکم آذرماه سال ۱۳۴۷ به دنیا آمد، پدرش سید محمد، کارگر بود و مادرش مریم نام داشت و تا دوم راهنمایی درس خواند. این شهید بزرگوار سیزدهم دی‌ماه سال ۱۳۶۵ در خرمشهر بر اثر اصابت ترکش به سینه و شکم، شهید شد و مزار مطهرش در گلزار شهدای روستای شریف‌آباد (شهر شریفیه) از توابع شهر قزوین واقع است.

متن وصیت‌نامه شهید سید علی حسینی:

شما‌ ای ملت عزیز! شما شاهد بوده‌اید که خون شهیدان باعث گردش چرخ انقلاب و رویش درخت اسلام شده است؛ پس اکنون کوتاهی گناهی عظیم است. لحظه‌ها می‌گذرد و شب پی روز در می‌آید و روشنایی روز، ظلمت را در هم می‌کشد و سیاهی‌ها همیشه رو به زوالند و ما نیز منتظر روشنایی هستیم که ابدی است و نیست نشدنی است.

اینکه لحظات آخر عمرم را می‌گذرانم، چقدر زیباست و چه قدر عالی است فکرم و چقدر والاست روانم. من می‌روم و با رفتنم به تمام خفتگان تاریخ هشدار می‌دهم که بیدار شوید که صبح نزدیک است. من می‌روم و با رفتنم به تمام غافلان تاریخ هشدار می‌دهم که انسان شوید. من می‌روم و با این رفتن به تمام غیرمسلمانان هشدار می‌دهم که مسلمان شوید، که به زودی مهدی موعود (عج) می‌آید و روسیاهی شما نمایان می‌گردد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از