حالت تاریک
دوشنبه, 31 اردیبهشت 1403
فرماندار شهرستان ورامین خبر داد:

رصد تخلفات انتخاباتی شهرستان ورامین

رصد تخلفات انتخاباتی شهرستان ورامین

فرماندار شهرستان ورامین از رصد تخلفات انتخاباتی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، مجید درویشی فرماندار شهرستان ورامین در جلسه پیشگیری تخلفات انتخاباتی شهرستان ورامین اظهار کرد: یکی از مسائل مهم و تاثیرگذار تامین سلامت انتخابات است و پایش فرایند انتخابات از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

وی افزود: وظایف همه دستگاه‌ها به ویژه دستگاه‌های نظارتی و انتظامی مشخص است و باید همه با همه توان برای پیشگیری از ایجاد تخلف‌ها تلاش کنند.

فرماندار شهرستان ورامین گفت: با توجه به اهمیت و حساسیت بالای دور دوم انتخابات در شهرستان ورامین باید مر قانون در برابر تخلفات اجرا شود.

سید افشین موسوی ریاست دادگستری در این جلسه بیان کرد: گزارشاتی در خصوص تحرکاتی در حوزه انتخاباتی وصول شده است که باید دستگاه‌های متولی به آنها رسیدگی کنند.

وی افزود: همه تمهیدات لازم امنیتی و ... برای برگزاری انتخاباتی سالم پیش‌بینی شده و دستگاه قضائی آماده همکاری با مجموعه ستاد انتخابات شهرستان ورامین است.

موسوی در پایان گفت: همه طرفداران و نامزدها با رعایت قانون در برگزاری انتخابات پر شور و سالم مجموعه شهرستان را یاری کنند.

گفتنی است جلسه پیشگیری تخلفات انتخاباتی شهرستان ورامین روز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ به ریاست سید افشین موسوی ریاست دادگستری شهرستان ورامین و با حضور مجید درویشی فرماندار شهرستان ورامین، علیرضا شمس دادستان ورامین، سید محمد زاهدی معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی و دیگر اعضا در محل دادگستری شهرستان ورامین برگزار شد.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از