حالت تاریک
سه‌شنبه, 29 خرداد 1403
امام جمعه موقت دماوند:

رای بدون تحقیق بی‌اخلاقی است

رای بدون تحقیق بی‌اخلاقی است

امام جمعه موقت شهرستان دماوند گفت: رای بدون تحقیق و تحت تاثیر هیجانات حزبی و گروهی بی‌اخلاقی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، حجت الاسلام میثم کریمایی در خطبه‌های نماز عبادی-سیاسی جمعه این هفته شهرستان دماوند اظهار داشت: عملیات اردوگاه النصیرات که در با ادعای آزادسازی اسرای رژیم صهیونیستی صورت گرفت، یکی از بزرگترین جنایت‌های این رژیم منحوس بود.

وی گفت: در این عملیات که از صبح روز شنبه انجام شد، دو خودرو در قالب خودروی کمک رسانی وارد می‌شوند و کنار محل نگهداری اسرا پارک می‌کنند، بعد از پارک ماشین‌ها یک کمربند آتش توسط جنگنده‌ها و توپخانه رژیم صهیونیستی اجرا می‌شود که باعث انهدام ۸۰ خانه و منزل فلسطینیان می‌شود که توصیف واقعه از سوی ساکنان اردوگاه النصیرات بسیار دردناک است.

امام جمعه موقت دماوند افزود: این جنایت منجر به شهادت ۲۷۴ نفر از جمله ۶۴ کودک و ۵۷ زن و ۳۷ سالمند و زخمی شدن ۶۹۸ نفر دیگر شد، در این جنایت نیروهای آمریکایی و انگلیسی نقش اطلاعاتی واضحی داشتند.

وی عنوان کرد: جنایات فوق هیچ تغییری در موضع مقاومت در مذاکرات به وجود نیاورد و بیشتر باعث اتحاد حماس و جهاد اسلامی شد، همچنین اعتماد مقاومت فلسطین به آمریکا به عنوان میانجی به شدت کاهش یافت.

کریمایی در ادامه با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: هر فرد در جامعه مسئول است نسبت به آینده خود و دیگران که فرمان هدایت کشور را به دست چه کسی می‌دهد، حاکم بودن اخلاق در انتخابات در دو شاخه قابل بیان مورد اول اخلاق رقابت و مورد دوم رعایت اخلاق در انتخاب است.

امام جمعه موقت دماوند گفت: زمینه رعایت اخلاق توسط انتخاب کنندگان یعنی تحقیق بیشتر بین نامزدها و تشخیص درست، رای بدون تحقیق و تحت تاثیر هیجانات حزبی و گروهی بی‌اخلاقی است.

وی خاطرنشان کرد: ۴ الی ۸ سال آینده زمام امور اجرایی کشور اگر در دستان فردی صالح و با کفایت قرار گیرد، قطعاً همه از کوچک و بزرگ، موافق و مخالف، از آن مسئول و عملکردش منتفع خواهند شد.

انتهای خبر/*

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از