حالت تاریک
جمعه, 06 مهر 1403
شهردار قرچک خبر داد:

راه‌اندازی مرکز ذبح بهداشتی دام در قرچک

راه‌اندازی مرکز ذبح بهداشتی دام در قرچک

شهردار قرچک گفت: در آستانه عید سعید قربان و به منظور رفاه حال مردم مومن، دو مرکز عرضه و ذبح بهداشتی دام در قرچک راه‌اندازی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، محسن خرمی شریف روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در آستانه عید سعید قربان و به‌منظور خدمات‌رسانی بهینه به مردم، دو مرکز عرضه بهداشتی دام در قرچک راه‌اندازی شده و افراد فقط در این دو مرکز مجاز به عرضه دام بوده و در صورت مشاهده فروش دام در مناطق دیگر شهر، با این افراد برخورد قانونی می‌شود.

وی افزود: این دو مرکز در خیابان شهید بهشتی (مافی‌آباد)، روبه‌روی پارک اقوام و میدان ۱۵ خرداد (پوئینک)، جنب کارخانه آرد، آماده‌ عرضه دام زنده و ذبح به صورت بهداشتی و شرعی است.

شهردار قرچک تصریح کرد: با همکاری شبکه دامپزشکی، ناظران و کارشناسان به همراه کارشناسان دینی در محل عرضه و ذبح دام حضور دارند تا تمامی مراحل پیش، حین و پس از ذبح دام با رعایت تمامی اصول قانونی و شرعی انجام شود.

شریف تأکید کرد: کلیه دام‌ها در این مرکز با رعایت اصول بهداشتی و تحت کنترل و معاینات پزشکی در اختیار مردم قرار می‌گیرد و از شهروندان درخواست داریم تا به‌منظور حفظ سلامتی و بهداشت عمومی جامعه از خرید دام از مراکز غیرمجاز و عرضه‌کنندگان خیابانی خودداری نمایند.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از