حالت تاریک
چهارشنبه, 28 شهریور 1403
امام جمعه پردیس

دولت برای تحقق وفاق ملی گام‌های خوبی برداشته‌است

دولت برای تحقق وفاق ملی گام‌های خوبی برداشته‌است

امام جمعه پردیس گفت: لازمه وفاق ملی التزام به محور وفاق یعنی تبعیت از رهبری و قانون اساسی است و دولت چهاردهم برای تحقق وفاق ملی گام‌های خوبی برداشته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، حجت‌الاسلام سید حسینی حسینی در خطبه‌های عبادی - سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان پردیس در جمع نمازگزاران اظهار داشت: در وفاق ملی سهم‌‌خواهی ممنوع است و ملاک شایسته‌سالاری متعهدانه، پایان دو قطبی‌سازی،گروه‌بندی و یارکشی و همدلی و نزدیک شدن دل‌ها به هم برای مسابقه خدمت است.

وی با اشاره به ویژگی‌های مدیرانی که وزرای منتخب می‌خواهند انتخاب کنند، توضیح داد: بنا به فرمایش امیرالمومنین ؛مدیران منتخب دارای صفات، کار آزمودگی و حیا، صلاح و شایستگی، پیشکسوتی در اسلام وانقلابی‌گری باشند.

امام جمعه شهرستان پردیس ادامه داد: مردمی که پای صندوق‌های رأی حاضر می‌شوند، تحول‌خواه و عدالت‌خواه هستند و انتظار مبارزه با فساد، فقر و تبعیض را از دولت‌ها دارند و گله‌مندی‌های مردم در مشکلات اقتصادی، فرهنگی، بیکاری، مسکن، سفره ضعیف و حتی خالی مردم هست که مردم توقع دارند تا دولت‌ها این مشکلات را حل بکنند. دولت با کم کردن فاصله خود با مردم اعتماد آسیب دیده ترمیم کند.

حسینی ضمن تقدیر از حضور پر شور و شعور شهروندان درپیاده روی جاماندگان اربعین حسینی ادامه داد: امسال مراسم پیاده‌روی جامادگان اربعین با حضور مردم، مسئولان و برپایی موکب‌های بی‌شمار و خدمت‌رسان قابل توجه و چشمگیربود.

وی با اشاره به اقدامات دولت آیت‌الله رئیسی در شهرستان پردیس توضیح داد: بهره‌برداری از بیمارستان الغدیر، راه‌اندازی آنتن و ایستگاه تلوزیونی، آرامستان، نیروگاه برق، تحویل ۲۰ هزار واحد مسکن مهر همه از برکات دولت شهید راه خدمت آیت‌الله رئیسی بود و احداث مترو و افزایش سرانه ورزشی، ساخت مسجد و مصلای نمازجمعه، تحویل باقیمانده مسکن مهر مطالبه جدی مردم شهرستان از دولت چهاردهم است.

خطیب جمعه پردیس بیان کرد: در عملیات «یوم‌الاربعین» حداقل ۶ پهپاد با موفقیت کامل توانستند سامانه‌های پدافندی رژیم صهیونیستی را رد کرده و با دقت به پایگاه «گلیلوت» اصابت کنند، اشغالگران، خود به موفقیت عملیات حزب‌الله و هدف‌گیری دقیق یگان ۸۲۰۰ در داخل این پایگاه اذعان کرده‌اند و منابع آگاه تاکید کردند که عملیات «یوم الاربعین» بدون هیچ تردیدی برای حزب‌الله علی‌رغم بایکوت کامل رژیم اشغالگر موفقیت‌آمیز بود.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از